۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

همه جهان بر شرارت اسرائیل اتفاق نظر دارند

همه جهان بر شرارت اسرائیل اتفاق نظر دارند

اصفهان -مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: باور بر اینکه اسرائیل بزرگترین منشا شرارت در منطقه و کل دنیا است استقرار جهانی پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در حاشیه بازدید از چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازدید از مسابقات برادران در شهرستان اصفهان شاهد رقابت‌های بسیار خوبی در بین جوانان و دلداگان به قرآن کریم بودیم که بسیار باعث مباهات بود.

وی افزود: امیدوارم که استان ولایی و قرآنی اصفهان در سایر مراحل این مسابقات، مثل همیشه و بلکه بیشتر بدرخشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: یکی از خصوصیات این دوره از مسابقات این است که در دل ایام برگزاری آن، حادثه‌ای بسیار تألم‌آور برای جهان اسلام و همه آزدگان عالم اتفاق افتاد و اسماعیل هنیه در ایران به شهادت رسید.
وی ادامه داد: ایشان که مهمان عزیز یکی از مراسمات سیاسی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران بود، از مسئولان برجسته جبهه مقاومت در فلسطین و جهان اسلام و از رهبران سرشناس، برجسته و مجاهد بوده که در پناه جمهوری اسلامی ایران مظلومانه به شهادت رسید.
بلک بیان کرد: تألمات و تأسف در این رابطه بیش از وصف است و از دست دادن یک مجاهد که در امتداد مقاومت می‌کوشید مسئله بسیار مهمی است؛ جهان اسلام با از دست دادن هر مجاهد خود متأثر می‌شود.
وی با بیان اینکه این کار با تمام وجود قابل محکوم شدن است، گفت: به شهادت رساندن مهمان جمهوری اسلامی در نیمه شب و به دور از چشمان بیداری که در آن فضا حضور داشتند، در مجموعه جنایات بی‌مهابا اسرائیل یک فصل نسبتاً جدیدی بود؛ این اتفاق را به جهان اسلام، هموطنان، مقاومت اسلامی، رهبر عزیز و امام زمان (عج) تبریک و تسلیت می‌گوئیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به شرایط کنونی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اسرائیل جنایت‌کار پیش از اتفاقات چند ماه گذشته، خود را در معرض زوال کامل احساس می‌کرد چراکه نابودی اسرائیل پیش از آنکه در عالم خارج رخ دهد، لازم بود باورپذیر شود.
وی اضافه کرد: اسرائیل و حتی جهان قبل از این حرکت‌های ددمنشانه هم پذیرفته بودند که رژیم صهیونیستی در حال سقوط است؛ علاوه‌بر آن موج گسترده جنایات این رژیم در طول تاریخ آن را محکوم به زوال و نابودی می‌کند زیرا خداوند حق را بر باطل پیروز می‌گرداند.
بلک با بیان اینکه از نگرانی‌های زیاد رژیم صهیونیستی ترکیب جمعیتی، اقلیت و همچنین اختلافات داخلی‌شان است، تصریح کرد: اسرائیل در حال حاضر و بعد از حرکت‌های جبهه مقاومت بیش از پیش به پرتگاه نهایی خود نزدیک شده و بحران جمعیت را به علت مهاجرت معکوس رخ داده در سرزمین‌های اشغالی به طور مضاعف احساس می‌کند.
وی اضافه کرد: امروزه اختلافات در احزاب داخلی آنها بیشتر شده و گنبد آهنین و نمادی که از قدرت پوشالی خود ارائه داد بودند کاملاً شکست خورده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان عنوان کرد: شهادت اسماعیل هنیه در کشور جمهوری اسلامی فصل جدیدی را باز کرد و گرچه این صحنه بسیار تلخ بود اما بشارت آن را داد که جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین مدافع و همراه ملت مظلوم فلسطین باید این پرچم را با اقتدار بیشتری در سطح دنیا به دست بگیرد.
وی در ارتباط با اثرات این اتفاق در سطح جهان بیان کرد: حداقل کاری که مسئولان نظام عزیز ما اعلام فرمودند این است که مجازات سختی در انتظار عاملان این جنایت خواهد بود اما امروز علاوه‌بر این مجازات سخت، باور بر اینکه این غده سرطانی و موجودیت خبیث که هیچ اصول جهانی، انسانی و عرفی را در خود نپذیرفته، بزرگترین منشأ شرارت در منطقه و کل دنیا است استقرار جهانی پیدا کرده است.
بلک خاطرنشان کرد: امیدواریم که خون پاک این شهید مثل سایر شهدا منشأ اثر باشد و هرچه زودتر شاهد فتح و ظفر و نصرت نهایی اسلام و ملت قهرمان فلسطین باشیم.

کد خبر 6183362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha