۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱

به همت خیر اردبیلی؛

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب اردبیل احداث می‌شود

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب اردبیل احداث می‌شود

اردبیل- به همت خیر اردبیلی عملیات احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصص قلب اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اظهار کرد: این بیمارستان فوق تخصصی قلب تا ۲ سال آینده به همت قدرت حاج نوری از خیران اردبیلی احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

علی محمدیان تصریح کرد: با توجه به پیری جمعیت و نیاز استان به بیمارستان تخصصی قلب و عروق و بیماری‌های گوارشی تصمیم بر این شد تا این بیمارستان فوق تخصصی با تلاش و همت این خیر در مدت ۲ سال اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی خیر برای احداث این بیمارستان و خرید تجهیزات آن هزینه خواهد شد و ما نیز سعی خواهیم کرد با همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان زیرساخت‌های مورد نیاز در این منطقه را تأمین کنیم تا بیمارستان در مدت تعیین شده احداث و راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: این بیمارستان مجهز به بخش‌های مختلف نظیر سی. تی. اسکن، آنژیو، جراحی قلب و سایر خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه بخش پیشگیرانه خواهد بود تا ما بتوانیم زمینه کاهش بیماری‌های قلبی، عروقی را در استان فراهم کرده و تعداد بیماران بستری را نیز کاهش دهیم.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان کلیه خدمات فوق تخصصی قلب در بیمارستان امام خمینی اردبیل ارائه می‌شود و ما از پزشکان مجرب در این زمینه بهره می‌بریم و سعی ما بر این است تا سطح خدمات کیفی روز به روز ارتقا یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اضافه کرد: با احداث و راه‌اندازی این بیمارستان امیدواریم شرایط مطلوب و بهتری را در سرویس‌دهی به بیماران و مراجعه‌کنندگان شاهد باشیم که در این باب انتظار می‌رود هموطنان نیز با انجام اقدامات پیشگیرانه، مراقبت‌های بهداشتی و تغذیه مناسب همراه با ورزش به کاهش بیماری‌های قلب و عروق در استان کمک کنند.

در این مراسم خیر اردبیلی نیز به اهتمام جدی برای احداث این بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد و ادامه داد: سعی خواهیم کرد تا با اعتبار مصوب در زمان مقرر این بیمارستان را با تجهیزات و امکانات مناسب تکمیل و تحویل دهیم.

قدرت حاج نوری بیان کرد: ما پیش از این در راه‌اندازی مراکز مختلف بهداشتی، درمانی مشارکت داشتیم و این بار سعی کردیم تا ساخت یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی را متقبل شویم که انتظار می‌رود برای اهالی استان زمینه‌ساز خیر و برکت بیشتر باشد.

کد خبر 6183363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha