۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران:

۴۰ بازیکن در اردوی اردبیل به آمادگی کامل می‌رسند

۴۰ بازیکن در اردوی اردبیل به آمادگی کامل می‌رسند

اردبیل- سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: ۴۰ بازیکن با انگیزه فوتبال کشورمان در رده سنی نوجوانان در اردوی اردبیل حاضر شدند تا توانمندی خود را ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس چمنیان عصر پنجشنبه در حاشیه تمرینات تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در زمین چمن صدا و سیمای اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اردو از هشتم مردادماه شروع شده و تا ۱۵ مردادماه ادامه خواهد داشت تا برترین بازیکنان برای ترکیب تیم ملی با هدف حضور در مسابقات کافا انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: این ۴۰ بازیکن مستعد از بین بازیکنان با انگیزه تیم‌های مختلف برگزیده و استعدادیابی شدند و ما تمرینات فشرده‌ای را در ۲ ماه گذشته سپری کردیم و اردوی اردبیل نیز فرصتی مناسب است تا این تیم سطح آمادگی بدنی و هماهنگی تاکتیکی خود را ارتقا دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: تیم نوجوانان تیم پایه کشورمان است که قطعاً در سال‌های آینده برای تیم المپیک و ملی ایران از این بازیکنان توانمند و مستعد تزریق خواهد شد تا شایستگی آنها را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی شاهد باشیم.

چمنیان افزود: ما شرایط خوب میزبانی اردبیل را شاهد هستیم و فدراسیون و هیأت فوتبال استان تمام امکانات و زیرساخت‌ها را برای بازیکنان و کادر فنی آماده کردند تا یک اردوی مناسب و شایسته‌ای را در اردبیل شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تیم ملی نوجوانان کشورمان با یک استخوان‌بندی قوی خود را برای مسابقات آسیایی و کافا در تاجیکستان آماده می‌کند که قطعاً حضور قدرتمندی را در این رقابت‌ها شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان اضافه کرد: از بین این ۴۰ بازیکن حاضر در اردوی اردبیل، در شهریورماه ۲۳ نفر برگزیده شده تا آماده رقابت‌های آسیایی و کافا شده و ما بتوانیم بهترین نتایج را در مسابقات پیش رو به دست آوریم.

کد خبر 6183380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha