۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۴

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان:

حق نداریم میدان جهاد تبیین را خالی بگذاریم

حق نداریم میدان جهاد تبیین را خالی بگذاریم

اردبیل- رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور گفت: ما حق نداریم جهاد تبیین و رسالت سنگینی که در این زمینه بر عهده طلاب و روحانیان گذاشته شده، فراموش کرده و میدان را خالی بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ۴۶ سال است که با توسل به ابزارها و امکانات مختلف سعی دارند تا ملت ایران را از انقلاب و حرکت تحولی در این بخش ناامید کنند که امروز نیز در این عرصه به فضای مجازی و تبلیغات کور دست زدند.

وی تصریح کرد: این اوج بی‌بصیرتی است که ما میدان جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی را خالی گذاشته و یا نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم چرا که این عرصه، عرصه تأثیرگذار و تعیین‌کننده برای قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه است.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور گفت: بعد از بعثت نبی مکرم اسلام و حرکت تحولی غدیر ما با حادثه عاشورا روبه‌رو هستیم که با وجود تلاش دشمنان آثار ارزشی اسلام به فراموشی سپرده نشد بلکه در شرایط کنونی انقلاب اسلامی زمینه‌ساز نهضت انتظار است.

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی صیانت از این فرهنگی غنی و ارزشمند را با الهام از ارزش‌های دینی و آموزه‌های الهی یادآور شد و افزود: جهاد اکبر در شرایط خطیر کنونی همان روشنگری و امیدبخشی به نسل آینده در دفاع از انقلاب اسلامی و ثمره ارزشمند آن است و هر کس از این عرصه غفلت کند، قطعاً با شکست و ناکامی روبه‌رو خواهد شد.

وی پیروزی جبهه حق و انقلاب اسلامی را بر جبهه باطل آمریکا یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این تقابل پیروزی با امت اسلامی است که به قرآن و اهل بیت تمسک کرده و اصل دفاع از حق و حقانیت را مورد توجه و مرام خود قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی به حوادث منطقه‌ای و شهادت اسماعیل هنیه نیز اشاره کرد و ادامه داد: این حوادث درس‌های عبرت‌آموزی را دارد چرا که اگر امت اسلامی در این ۱۰ ماه ید کامل بودند، امروز رژیم صهیونیستی جرأت نمی‌کرد تا در بیروت و تهران به ترورهای ناجوانمردانه‌ای دست بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هر چند نیروهای مسلح ما پاسخی دندان‌شکن به این یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد اما نباید وحدت امت اسلامی مورد بی‌توجهی قرار گرفته چرا که آزادی قدس شریف در گرو این اتحاد و همدلی‌ها است.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور ضرورت آگاهی و هوشیاری امت اسلامی را در برابر فتنه‌انگیزی دشمنان در عرصه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا اهداف کور خود را به نتیجه و ثمر برساند اما غافل از اینکه بیداری امت اسلامی و تقویت جبهه مقاومت دشمن را زمین‌گیر خواهد کرد.

کد خبر 6183385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha