۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۰

مدیر حوزه‌های علمیه اردبیل:

دشمن‌شناسی گام نخست در جهاد تبیین است

دشمن‌شناسی گام نخست در جهاد تبیین است

اردبیل- مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: دشمن‌شناسی گام نخست و جدی در تحقق جهاد تبیین است تا امت اسلامی گرفتار خودکامگی نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین نوروزی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان اردبیل، اظهار کرد: با گذشت ۴۶ سال از انقلاب اسلامی ملت ایران با بصیرت و قدرت تمام دشمنان اصلی خود را که آمریکا، رژیم صهیونیستی و دول غرب هستند، به خوبی شناخته و در این مسیر همواره سعی می‌کنند تا حیله‌ها و نیرنگ‌های آنها را به نقطه ناکامی بکشانند.

وی تصریح کرد: پشت سر رژیم صهیونیستی آمریکای جنایتکاری ایستاده که با تشویق و ترغیب سران صهیونیستی سعی دارد تا در منطقه خاورمیانه بحران جدی به وجود آورد در حالی که با قدرت‌نمایی کشورهای اسلامی و آزادیخواه منطقه می‌توان این فتنه‌ها را با نابودی رژیم صهیونیستی از بین برد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران نمونه‌ای از این تحرکات و حرکت‌های ناجوانمردانه است که بعد از حضور نتانیاهو در آمریکا و تشویق این سفاک روزگار در کنگره، بستر هیاهو و اقدامات ناجوانمردانه آنها را در عرصه‌های مختلف شاهد و ناظر هستیم.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: اگر همین دشمنان و ماهیت آنها برای جوانان این کشور بازگو شود، آنها به خوبی می‌توانند جبهه حق و باطل را از هم تشخیص داده که در این زمینه نقش روحانیان و اساتید دانشگاه نقش حساس و خطیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در عرصه روشنگری و بیان حقایق باید به بهترین ابزار و وسیله‌ای متوسل شویم تا با بهره‌گیری از الگوهای فرهنگی، هنری و اجتماعی بتوانیم شرایط مطلوبی را در جامعه شاهد باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل طلاب و روحانیان را در کنار درس‌آموزی از تقوا و خویشتن‌داری، به بصیرت و روشنگری فرا خواند و بیان کرد: ما اگر بصیرت و آگاهی خود را از دست بدهیم قطعاً در تله دشمن گرفتار خواهیم شد.

کد خبر 6183388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha