۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند اعلام کرد؛

نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است

نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه نوشت: رجاء واثق داریم که به فضل الهی پیروزی ملت قهرمان فلسطین و نابودی رژیم جعلی و قاتل اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کرد و نوشت: رجاء واثق دارد که به فضل الهی پیروزی ملت قهرمان فلسطین و نابودی رژیم جعلی و قاتل اسرائیل نزدیک است.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بنام خداوند درهم کوبنده ظالمین،
شهادت سردار بزرگ و مجاهد خستگی ناپذیر اسماعیل هنیئه رئیس دفتر سیاسی حماس و از فرماندهان نامدار و مقاومت فلسطین در ایران، جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی با حمایت دولت‌های آمریکا و انگلیس خبیث تکانه غم انگیزی برای همه دوستداران جهاد و مقاومت بود که جهان اسلام را عزادار نمود.

شکست‌های پی در پی و سردرگمی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در برابر مردم مظلوم و مجاهدان فلسطینی به ویژه غزه مقاوم آنها را به جنون کشانده و چهره پلید ضد بشری آنها را بیش از پیش آشکار ساخته است.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم نمودن این عمل تروریستی و پلید رژیم اشغال‌گر اسرائیل، رجاء واثق دارد که به فضل الهی پیروزی ملت قهرمان فلسطین و نابودی رژیم جعلی و قاتل اسرائیل نزدیک است و همه نیروهای مبارز کشورهای مسلمان انتقام خون این شهید عزیز و دیگر شهدای مظلوم غزه و فلسطین را خواهند گرفت و خاک ذلت و شکست را بر سر صهیونیست‌های خون آشام و دولت‌های حامی او از جمله آمریکای جنایتکار خواهند ریخت.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

۱۱ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر 6183397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha