۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان اردبیل معرفی شد

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان اردبیل معرفی شد

اردبیل- آیین معارفه مسئول جدید بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در این مراسم از زحمات و تلاش‌های چندین ساله «حجت‌الاسلام سید سیاح» در سمت مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان قدردانی و «حجت‌الاسلام توحیدی» به این سمت منصوب و معرفی شد.

در این مراسم مسئول سابق بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل اظهار کرد: ما در قالب اساتید، طلاب و روحانیان و پایگاه‌های شکل گرفته در دانشگاه‌ها، ادارات مختلف و حوزه علمیه سعی کردیم تا در خدمت تلاشگران این عرصه باشیم که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین بصیرت‌افزایی به دامنه فعالیت آنها در ابعاد مختلف افزوده شد.

حجت‌الاسلام سید سیاح تصریح کرد: جذب اساتید، طلاب و روحانیان در شاکله بسیج حرکت مؤثری را به وجود آورد تا این قشر تأثیرگذار بتواند در سنگر جهاد تبیین نقش‌آفرینی اصلی داشته باشد.

وی سنگینی رسالت روحانیان، علما و طلاب را در مبارزه و مقابله با انحرافات و تقویت جبهه بصیرت‌افزایی یادآور شد و گفت: تلاش کردیم تا در این چند سال مسئولیت به تقویت این امر ارزشمند کمک کرده و نقطه آسیب و تهدید را نیز به حداقل برسانیم.

مسئول سابق بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه از رهبران حماس در تهران افزود: این حوادث گویای ماهیت پلید رژیمی است که به هیچ اصول و اعتقادی پایبند نبوده و تنها به فکر خونریزی و کشتار بی‌رحمانه است.

حجت‌الاسلام سید سیاح در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امت‌های اسلامی می‌توانند با تکیه بر همگرایی و وحدت زمینه ناکامی دشمنان در سنگرها و عرصه‌های مختلف را فراهم کنند.

در این مراسم مسئول جدید بسیج اساتید، طلاب و روحانیان نیز اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا وحدت و همگرایی بیشتر حوزه و دانشگاه را در بخش‌ها و قالب‌های مختلف تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام توحیدی بیان کرد: نقش‌آفرینی اساتید، علما و روحانیان در سنگرهای تدریس و تبلیغ فرصت آشنایی بیشتر نسل امروز و آینده را از ماهیت انقلاب اسلامی و راهبرد آن فراهم می‌آورد.

وی کینه‌توزی دشمنان را زمینه ساز بسیاری از انحرافات دانست و یادآور شد: دشمن امروز سعی می‌کند تا جوانان و نوجوانان ما را از دست ما بگیرد و باید مراقبت بیشتری را در تربیت و تعالی آنها داشته باشیم.

کد خبر 6183398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha