۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

خون شهید هنیه در اردوگاه رژیم صهیونیستی وحشت ایجاد کرده است

خون شهید هنیه در اردوگاه رژیم صهیونیستی وحشت ایجاد کرده است

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خون پاک شهید اسماعیل هنیه تزلزل و وحشت عجیبی را در اردوگاه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علیی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل، اظهار کرد: خون پاک شهدا نه تنها نجات بخش و بصیرت‌افزا است بلکه دشمنان را در اهداف خود زمین‌گیر می‌کند و حرکت تحولی خوبی را در مسیر اعتلای جامعه اسلامی به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که در آن شهادت بزرگترین افتخار و آرزو است و این خون‌های ریخته شده به پایداری جبهه اسلام و نابودی سران استبدادی منجر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طغیان و سرکشی رژیم صهیونیستی با تقویت جبهه مقاومت تبدیل به نابودی خواهد شد و زمینه‌ساز حرکتی خواهد بود تا ملت‌های آزادیخواه بتوانند انتقام خود را از بدخواهان و معاندان بگیرند.

حجت‌الاسلام علیی به ماجراجویی‌ها و جنایت‌های مکرر رژیم کودک‌کش و تروریسم صهیونیسم در ۱۰ ماه گذشته در غزه، سوریه، عراق و لبنان اشاره کرد و افزود: پایان این ظلم و بیدادگری همراه با خفت و خواری برای رژیم صهیونیستی و پشتیبانی‌کننده اصلی آن آمریکای جنایتکار خواهد بود و این تجربه در تاریخ ماندگار می‌ماند.

وی به ددمنشی صهیونیسم جهانی در ترور ناجوانمردانه رهبران حماس اشاره کرد و ادامه داد: این شهادت‌ها نه تنها ذره‌ای از حرکت برنده جبهه مقاومت نخواهد کاست بلکه آزمونی بزرگ برای ملت آزادیخواه فلسطین است تا بتوانند قاعده کشتار بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را برعکس کنند.

حجت‌الاسلام علیی انتقام و خونخواهی از ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی را قطعی اعلام کرد و ادامه داد: همان طوری که در وعده صادق یک به سران استکبار نشان دادیم، این بار مستحکم‌تر و کوبنده انتقام شهدای مقاومت را خواهیم گرفت و دشمن را در خانه خود زمین‌گیر و مغلوب خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه خود آمریکا نیز در حضور خود در منطقه به نقطه پایانی رسیده و باید بساط خود را در ماه‌های آینده از منطقه برچیده و به سرزمین خود بازگردد و در نهایت اسباب سقوط تاریخی صهیونیسم جهانی نیز با تقویت جبهه مقاومت و خون‌های ریخته شده ملت مظلوم فلسطین فراهم خواهد آمد.

کد خبر 6183399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لیلا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      0 0
      کدام وحشت ، اسرائیل به دنبال بقیه سران حماس است که ترور کنه