۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶

با شرکت ۴۹ راس اسب؛

اولین روز هفته هشتم مسابقات اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

اولین روز هفته هشتم مسابقات اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

بندرترکمن- اولین روز از هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با شرکت ۴۹ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز اول هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی تابستانه بندرترکمن امروز عصر با رقابت ۴۹ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دو خون در ۶ دور هزار متری، هزار و ۱۰۰ متری و هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان به خط پایان رسید.

رقابت در دور اول ویژه اسب‌های ترکمن میدان آزاد +۳ در مسافت ۱۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب کیان نوروزی اول شد و اسب‌های هیجا وحدانی و چگن چگینی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

دور دوم که ویژه اسب‌های ترکمن کلاس ۲ (۱۱۰-۹۶) +۳ سال بود و با شرکت ۶ رأس اسب برگزار شد، اسب رجال هورس با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های آتاخان بیرجند و آل تای محسن به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم روز اول هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی کورس تابستانه بندرترکمن ویژه اسب‌های ترکمن کلاس ۵ (۷۵-۶۱) +۳ سال که با شرکت ۱۰ رأس اسب به مسافت هزار و ۱۰۰ متر برگزار شد و در پایان اسب سارمات رعنا سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های کنتاکی ۲ و آلبارس به‌ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور چهارم با شرکت ۸ اسب نژاد وخون کلاس ۴ (۸۰-۶۶) +۳ سال به مسافت ۱۱۰۰ متر ادامه داشت که اسب سکویا سرداری با چابکسواری امیر مختومی توانست جایگاه اول را کسب کند و یاسر زارعی کسلخه مقام دوم را کسب کرد و بهرام بینایی مقام سوم را از آن خود ساخت.

دور پنجم بین اسب‌های نژاد تروبرد مبتدی / نبرده +۳ سال رقابت کردند و اسب قندهار با چابکسواری آرمین آق آتابای مقام اول را کسب کرد، اسب پری گون با چابکسواری مؤمن بهادر دوم شد و جاست وان با چابکسواری عبدالحلیم قبادی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دور ششم که ویژه اسب‌های دو خون کلاس ۵ (۷۰-۵۶) +۳ سال بود و با شرکت ۶ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب خاطره ناز با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های آدولف و ژولیت به ترتیب دوم و سوم شدند.

کد خبر 6183414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha