۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۸

امام جمعه گناوه:

راه جبهه مقاومت با اقتدار تداوم خواهد یافت

راه جبهه مقاومت با اقتدار تداوم خواهد یافت

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: همه دشمنان بدانند که با شهادت شهید «هنیه»، «هنیه های دیگری» به پا خواهند خواست و راه و مکتب مقاومت را باعزت و اقتدار تا نابودی دشمنان ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت سردار مقاومت، شهید قدس و مجاهد خستگی ناپذیر، شهید دکتر «اسماعیل هنیه» در اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران، با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب «خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می دانیم»، افزود: به یقین جواب سختی به این اقدام ددمنشانه رژیم سفاک، کودک کش و غده سرطانی صهیونیستی و همدستان آنها در به شهادت رساندن «مهمان عزیز ما» داده خواهد شد و این رژیم زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم کرد.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «هنیه» در تهران گفت: یکی از جلوه‌های زیبای تشییع پیکر مطهر شهید «هنیه» در تهران اقامه نماز رهبر «شیعه» جبهه مقاومت اسلامی بر پیکر رهبر «سنی» این جبهه مقاومت در فلسطین بود.

امام جمعه گناوه گفت: دشمنان مقاومت باید بدانند که با ترور رهبران مقاومت راه به جایی نخواهند برد، همانگونه که با ترور شهید سردار سلیمانی و هم سنگر وی شهید «ابومهدی المهندس» توسط آمریکا بر خلاف آنچه دشمنان تصور می‌کردند به حکمرانی اسلامی کمک و آغازی بر همدلی و همکاری بیشتر میان دو ملت ایران و عراق شد.

وی ادامه داد: امروز نیز شهادت شهید «اسماعیل هنیه» رهبر سنی مذهب جبهه مقاومت فلسطین در ایران شیعی به دست رژیم کودک کش صهیونیستی، نمونه تحقق امت واحدی است که در سایه عمل به آیه «وَلَقَد بَعَثنا فی کُلِّ أُمَّةٍ رَسولًا أَنِ اعبُدُوا اللَّهَ وَاجتَنِبُوا الطّاغوتَ ۖ» ایجاد و با حکمرانی امام خامنه ای (مدظله العالی) در جهان اسلام خون تازه ای به خود گرفته است.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: بدون شک استمرار این مدل حکمرانی در میان ملت‌های مسلمان لبنان، سوریه، یمن و افغانستان نوید بخش پیروزی جهان اسلام و ناکامی دشمنان آنها خواهد بود و کام آزادی خواهان جهان را شیرین و امید به حکمرانی مهدوی را در میان عدالت جویان دو جندان خواهد کرد.

امام جمعه گناوه گفت: اکنون بیش از ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آنها مقاومت و پایداری می‌کنند و در این راه هزاران شهید تقدیم دفاع از وطن و خاک خود کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون بیش از ۴۰ هزار شهید از کودک، زن و مرد تقدیم کرده و امروز نیز شاهد شهادت رهبر جبهه مقاومت خود هستند اما این شهادت‌ها باعث مقاومت بیشتر این مردم می‌شود و آنها را در راه خود استوارتر و مصمم‌تر برای ادامه راه شهدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این ازخودگذشتگی‌ها، فداکاری‌ها و شهادت‌ها باعث یاس دشمنان و پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان خواهد شد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: امروز اگر پرچم رهبری جبهه مقاومت فلسطین از دست سردار مقاومت و شهید قدس «شهید اسماعیل هنیه» بر زمین افتاد، قطعاً مجاهد دیگری این پرچم، علم و مأموریت را بر دوش خواهد گرفت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب و سرکوبی و نابودی دشمنان این راه را ادامه خواهد داد.

وی گفت: صهیونیست‌ها، حامیان آنها و همه دشمنان بدانند که با شهادت شهید «هنیه»، «هنیه های دیگری» به پا خواهند خواست و راه و مکتب مقاومت را باعزت و اقتدار ادامه خواهند داد، چرا که آنها شعار «هیهات من الذله» را از مکتب امام حسین (ع) آموخته‌اند و زیر بار ظلم ظالمان نخواهند رفت.


کد خبر 6183430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha