۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۷

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

۸۵۵ گروه جهادی به مناطق مختلف گلستان اعزام شدند

۸۵۵ گروه جهادی به مناطق مختلف گلستان اعزام شدند

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان از اعزام ۸۵۵ گروه جهادی به مناطق مختلف استان در جریان رزمایش جهادگران فاطمی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی شامگاه پنجشنبه در تجمع بزرگ گروههای جهادی به مناسبت رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در کردکوی اظهار کرد: با توجه به تجریه‌های که از انقلاب اسلامی به دست آمده هر کجا کار جهادی به وجود آمد، بن بست‌ها از جلوی راه انقلاب برداشته می‌شود، اگر این کارهای جهادی نبود ما در حوادث مختلف موفق نمی‌شدیم و گره‌ها باز نمی‌شد.

وی افزود: جوانان غیرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه جهادی که داشتند، در جنگ تحمیلی و بعد از آن، بدون هیچ چشمداشتی، از نظام و کیان انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان هدف از برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی را نهادینه کردن روحیه و فرهنگ جهادی در جامعه و تربیت نیروهای مومن و انقلابی دانست و گفت: آنچه که در این رزمایش برای ما مهم است موضوعات عمرانی و خدماتی رسانی است.

وی یادآور شد: امروز بیش از ۸۵۵ گروه جهادی و هشت هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی در این رزمایش شرکت و در مناطق مختلف استان خدمت رسانی خواهند کرد.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه امروز این انقلاب و این مردم به حرف نیاز ندارند و به عمل نیاز دارند، گفت: مسوولان باید مشکلات را شناسایی کنند و در جهت حل آنها اقدام کنند.

وی افزود: هر جایی که احساس شود که جلوی پای مردم سنگی است آن را از بر خواهیم داشت تا مردم احساس آرامش کنند چرا که بر اساس قانون ماموریت سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که از سوی رهبری به ما ابلاغ شده است.

کد خبر 6183473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha