۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۰

فرماندار دیر:

آزادی زندانیان غیرعمد نیازمند همکاری همگانی است

آزادی زندانیان غیرعمد نیازمند همکاری همگانی است

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: هر کس در حد توان خود برای آزادی زندانیان کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز پنجشنبه شب در نشست کمک به زندانیان شهرستان دیر با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: مقاومت یک عقیده است و عقیده هرگز نابود نمی‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه پیوند ایران اسلامی با ملت مظلوم فلسطین بعد از این شهادت مستحکم‌تر خواهد شد، افزود: مراسم امروز برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده زندانیان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سابقه مردم دیر در کارهای نیک ستودنی است، ادامه داد: مردم شهرستان دیر سخاوتمند، متدین، با نگاه بلند و همت والا در طول دوران در حوزه نیک‌اندیشی کارهای بزرگی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به کمک ۲ میلیارد تومانی پتروشیمی متانول کاوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سال ۱۴۰۲، گفت: برگزاری چنین مراسمی برای تجلیل از روح فداکاری مردم و نهادینه شدن روحیه قدرشناسی در جامعه است.

باربرز با تاکید بر اینکه مسؤولین بدون مشارکت مردم نمی‌توانند موفقیتی کسب کنند، بیان کرد: حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید هم به مردم اعتماد داشته باشیم و هم از ظرفیت آنها استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان جامعه به عنوان یک مسؤولیت اجتماعی مهم است.

باربرز تاکید کرد: هر کس در حد توان خود برای آزادی زندانیان با پرداخت تسهیلات کم بهره، کمک‌های معیشتی به خانواده زندانیان و سرکشی به آنها و توانمندسازی زندانیان کمک کند.

کد خبر 6183482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha