۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

خون پاک «اسماعیل هنیه» پیوستگی ملت ایران و فلسطین را مستحکم کرد

خون پاک «اسماعیل هنیه» پیوستگی ملت ایران و فلسطین را مستحکم کرد

کامیاران_مجمع بسیجیان شهرستان کامیاران در بیانیه‌ای اعلام کرد: خون پاک «اسماعیل هنیه» پیوستگی ملت سرافراز ایران با ملت قهرمان فلسطین را الی‌الابد مستحکم و همه‌جانبه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع بسیجیان شهرستان کامیاران، در پی شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه بیانبه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ

‌شهادت مظلومانه رئیس جنبش حماس مرد مبارزه و جهاد اب‌الشهداء جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه (رضوان الله تعالی علیه) قلوب همه عدالتخواهان، آزادیخواهان و فرزندان مقاومت در سراسر جهان را داغدار کرد.

این خون پاک و مطهری که در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جاری شد پیوستگی ملت سرافراز ایران با ملت قهرمان فلسطین را الی الابد مستحکم و همه‌جانبه کرد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و در آستانه فروپاشی و اضمحلال نهایی است برای چند روز بقای بیشتر در نقشه جغرافیای سیاسی جهان برخلاف تمامی موازین بین‌المللی با حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور غربی خصوصاً بعد از آن کف زدن‌های مکرر در کنگره دست به این جنایت سبوعانه زده است اما به زودی جهانیان به‌وضوح خواهند دید که این اقدام، سرعتی بیش از تصور به پایان یافتن حیات این جرثومه خبیث و غده سرطانی خواهد داد.

مجمع بسیجیان شهرستان کامیاران این شهادت افتخارآفرین را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف و مقاوم فلسطین، جنبش قهرمان حماس، ملت قهرمان ایران، فرزندان مقاومت در جهان و تمامی ملت‌های آزاده تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

این مجمع از همه ملت‌های عدالت‌خواه می‌خواهد که تمامی عرصه‌ها و خیابان‌های جهان را تبدیل به صحنه‌های حمایت از ملت قهرمان فلسطین بنمایند و شعار «مرگ بر اسرائیل» را قوی‌تر از همیشه تا پایان عمر این رژیم منحوس در جای‌جای جهان جاری سازند.

وعده صادق ۲ در راه است. ان شاءالله

کد خبر 6183497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha