۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۳

رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن:

همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در بردسکن آغاز شد

همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در بردسکن آغاز شد

مشهد- رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: سیزدهمین دوره همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور به میزبانی بردسکن در گود رو باز پارک ولیعصر این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا غلامی زارع اظهار کرد: سیزدهمین دوره همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور به میزبانی بردسکن، شامگاه پنجشنبه در گود رو باز پارک ولیعصر این شهرستان آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: هزار ورزشکار باستانی کار و مرشد کشوری از ۲۶ استان و ۶۹ شهرستان کشور در این همایش حضور دارند.

وی افزود: قرار بود این همایش در چهاردهم تیرماه برگزار شود که به دلیل برگزاری دور دوم انتخابات، به یازدهم مردادماه موکول شد.

غلامی با اشاره به همزمانی برگزاری این همایش با ایام محرم و صفر، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده با استفاده از ظرفیت هیأت‌های عزاداری، نسبت به برپایی موکب و پذیرایی از مهمانان در حاشیه این همایش اقدام شود.

محمدرضا کفاش‌زاده، دبیر برگزاری این همایش کشوری هم گفت: سیزدهمین دوره همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته در قالب یک کار عاشورایی با حضور ورزشکاران باستانی کار از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6183508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha