۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۳

معاون سازمان بازرسی کل کشور:

واردات کالاهای مشابه مشکل تولیدکنندگان است

واردات کالاهای مشابه مشکل تولیدکنندگان است

عباس آباد - معاون سازمان بازرسی کل کشور واردات کالاهای مشابه را از مشکلات صاحبان صنایع و تولیدکنندگان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جعفر اسدی در بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان عباس‌آباد اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان بازرسی کشور بازدید و نشست با صاحبان صنایع در شهر کهای صنعتی است.

وی افزود: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید، یکی از وظایف سازمان بازرسی بازدید از شهرک‌های صنعتی است، عمده مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی کمبود برق و ناترازی برق می‌باشد.

اسدیان تصریح کرد: متأسفانه در هفته یک روز واحدهای صنعتی با قطع برق مواجه می‌شوند که در تولید اثر خواهد گذاشت تلاش می‌کنیم تا قطعی برق به حداقل برسد و کاهش پیدا کند و یا با برنامه‌ریزی مناسب قطع شود.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات صاحبان صنایع و تولید کنندگان واردات کالاهای مشابه است به موجب قانون کالایی که در کشور تولید و به اندازه نیاز کشور است نباید وارد شود.

معاون سازمان بازرسی کل کشور افزود: در نشست ویژه‌ای این مورد در سازمان بازرسی کل کشور مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد وزارت صمت باید برای واردات کالاهای مشابه و تولیدی در کشور دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد.

کد خبر 6183539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 0
      تولید کننده داخلی دوست داره اشغال و بی کیفیت تولید کنه و هم قیمت و حتی گرانتر از خارجی بفروشه ،شما کیفیت را مثل جنس خارجی بزن و هم قیمت یا کمی ارزانتر بفروش ببینم کدوم انسان شریفی نمیخره ،میخوای سمندت را بقیمت آیودی بندازی بمردم ،مگه میشه ،تازه بنطچظام هم لطمه میزنی ،بعد میگید چرا کسی پای صندوق نمی