ترکیه، اینستاگرام را مسدود کرد

ترکیه، اینستاگرام را مسدود کرد

وزارت ارتباطات ترکیه در واکنش به حذف پیام های تسلیت شهادت اسماعیل هنیه از سوی اینستاگرام این شبکه پیام رسان را مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، وزارت ارتباطات ترکیه در واکنش به حذف پیام های تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش حماس از سوی شبکه اجتماعی اینستاگرام این شبکه پیام رسان را مسدود کرد.

در پی محکومیت خط مشی شبکه اجتماعی اینستاگرام از سوی یکی از مقامات دولت ترکیه به دلیل «ممانعت فعالانه» از انتشار پیام‌های تسلیت شهروندان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، این شبکه اجتماعی در این کشور از دسترس خارج شده است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام در پی شهادت اسماعیل هنیه رویکردی تقابلی را در نظر گرفته و هر پیامی در این زمینه را حذف و حساب های کاربری را نیز مسدود می کند.

کد خبر 6183628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      2 0
      دقیقا همین پیام برای بنده هم اومده دیروز عکس شهید هنیه استوری بنده بوده و اینستاگرام با تروریست خواندن ایشون عکس رو برداشته تروریست جلاد واقعی اون اسرائیله متحد خودش . خیر نبینن این دنیا آخرت خودشون برای هر خون انسان مظلومی که ریختن .
    • NP ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      1 0
      بعد از ارسال استوری شهید هنیه در اینستاگرام با پیامی از دستور انجمن مواجه شدیم و حذف عکس ایشون در استوری و اینکه به ملت ها دیگران اجازه نمی دهیم افراد و سازمان هایی که خطرناک و تروریست معرفی می کنیم این افراد را ستایش حمایت کنید !! اینستاگرام و مدیریت اینستاگرام شک نکنید متعلق به خود اسرائیلی هاست
    • محمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 0
      احمق ها بی غیرت