میقاتی:

تردیدی در مقابله با حملات اسرائیل نخواهیم داشت

تردیدی در مقابله با حملات اسرائیل نخواهیم داشت

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع گیری درباره حملات رژیم صهیونیستی به این کشور پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان اعلام کرد: ساکنان جنوب و بقاع و ضاحیه بیروت در معرض حملات اسرائیل قرار گرفته و بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند و این گواهی بر این است که زورگویی اسرائیل از حد از خود گذشته است.

وی ضمن ابراز نگرانی از روند تحولات خطرناک منطقه، افزود: ما در برابر تشدید حملات برنامه ریزی و خطرناک اسرائیل قرار داریم که طی ساعات گذشته شاهد آن بودیم و ما بر حق خود در دفاع از اراضی و حاکمیت و کرامت مان با همه ابزارهای موجود تاکید داریم و در این راه تردید به خود راه نمی دهیم.

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بیان کرد: ما به کشورهای دوست و برادر گفته ایم که صلح طلب هستیم و جنگ طلب نیستیم و تمام تلاش ما برقراری ثبات دائمی از طریق برگردانیدن مناطق اشغالی ما در جنوب و پایبندی دشمن اسرائیلی به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ است و حملات اسرائیل ما را از این هدف بار نخواهد داشت. ما از هر طرحی که منجر به بازگردانیدن اراضی ما شود استقبال می کنیم.

کد خبر 6183688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      1 0
      فقط مبارزه فلسطینی ها مقاومتشونه که می تونه حق فلسطینی ها رو از ظالم بگیره . توافقات متعهد شدن هیچ حکم دستوری چیزی برای این رژیم جعلی ابلیس جنایتکار مهم نیست حتی حکم لاهه هم که دیدید آیا تاثیری داشت راست راست دارند افراطی هاشون می‌گردند بازم انگار نه انگار به انسان کشی کودک کشی ادامه میدن .