۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

امام جمعه دشتستان:

روزهای پایانی رژیم نامشروع صهیونیستی نزدیک است

روزهای پایانی رژیم نامشروع صهیونیستی نزدیک است

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: روزهای پایانی رژیم نامشروع صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان اظهار کرد: از مقدمات تزکیه و خودسازی می‌توان به مجالست با خوبان، ترک مجالست با نااهلان، کنترل گوش و چشم، بهره گیری از مشورت مربیان و مشاوران امین، کسب روزی حلال، اجتناب از کسب حرام، محاسبه نفس، وعظ و موعظه، تفکر، یاد مرگ، ذکر و یاد خدا و امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد.

وی با اشاره به فضیلت امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از منظر قرآن و سنت، با فضیلت ترین اعمال بندگان خداوند، غایت دین، قوام شریعت، خلق و صفت الهی و بالاتر از جهاد در راه خدا معرفی شده است.

امام جمعه دشتستان اضافه کرد: ارزش و مقدار همه اعمال نیک در مقابل یکی از آنها که امر به معروف و نهی از منکر است، به طور خارق العاده ای سبک‌تر و پایین‌تر است؛ چرا که نسبت میان آنها، مانند نسبت قطره آب است در مقابل دریا.

وی با اشاره به ۱۸ مردادماه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ادامه داد: پدیده «مدافعان حرم»، پدیده‌ای مهم و شگفت‌انگیزی است؛ ابعاد و جنبه‌های گوناگونی دارد که لازم است که این ابعاد به طور جامع و کامل بیان شود.

حجت‌الاسلام مصلح تاکید کرد: مدافعان حرم و خانواده‌هایشان مایه‌ افتخار و سرافرازی ایران اسلامی‌اند؛ مایه نجات و کامیابی انقلاب اسلامی هستند و جمهوری اسلامی قطعاً رهین منت این عزیزان است.

وی با اشاره به شکل گیری دولت جدید و توصیه‌های رهبر حکیم انقلاب افزود: رهبر حکیم انقلاب در دیدار نمایندگان، ضمن دعوت به همدلی و تعامل، شاخص‌هایی را برای تشکیل کابینه دولت آینده ارائه دادند که توجه به این شاخص‌ها می‌تواند محور رایزنی و تعاملات مجلس و دولت باشد.

امام جمعه دشتستان افزود: رئیس‌جمهور باید افرادی با چنین شاخص‌هایی را معرفی کند تا در قامت وزارت مشغول به کار شوند و از دیگر سو مجلس نیز ضمن آنکه اصل را بر تعامل و همکاری گذاشته است، باید وجود این شاخص‌ها در نامزدهای پیشنهادی را مورد بررسی دقیق قرار دهد، چرا که مسؤولیت در نظام اسلامی امانت است و امانت‌ها را باید به صاحبان آنها سپرد.

وی با اشاره به شهادت شخصیت مجاهد حاج اسماعیل هنیه گفت: این ترورها نشان از استیصال و زبونی رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن به روزهای پایانی این رژیم نامشروع است اما مستکبران خصوصاً آمریکا جنایتکار به عنوان حامی اصلی صهیونیست و رژیم کودک کش اسرائیل غاصب بداند که جبهه مقاومت نه تنها خللی در عزم راسخش برای نابودی اسرائیل ایجاد نخواهد شد، بلکه مستحکم‌تر از قبل این مسیر را ادامه خواهند داد و بی تردید شهادت این مجاهد برجسته راه را برای محو این رژیم سفاک و آدم کش هموار خواهد کرد.

کد خبر 6183757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha