۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹

امام جمعه موقت ساری:

دولت از نیروهای جهادی استفاده کند/ آمریکا مقصر ترور شهید هنیه

دولت از نیروهای جهادی استفاده کند/ آمریکا مقصر ترور شهید هنیه

ساری- امام جمعه موقت ساری به دولت توصیه کرد که از نیروهای جهادی و میدانی برای خدمت به مردم در کابینه استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اظهار اینکه انتظار ما از دولت این است که با کار جهادی به امور مردم رسیدگی کند، افزود: کار جهادی بی‌مزد و میدانی و با هدف خدمت به مردم و رضای خدا انجام می‌شود.

وی با اشاره به توصیه‌های هفتگانه مقام معظم رهبری به دولت اظهار کرد: انتظار داریم که دولت از نیروهای جهادی و میدانی برای خدمت به مردم در کابینه استفاده کند و از دو قطبی سازی و جناح‌بندی پرهیز داشته باشد.

امام جمعه موقت ساری جناح بندی و دوقطبی سازی را در شرایط کنونی با توجه به تحولات منطقه صلاح ندانست و ادامه داد: همچنین طبق توصیه مقام معظم رهبری دولت کارها را متوقف به برجام و فلان کشور نکند و به نیروهای خلاق، و جوان داخلی تکیه کنند زیرا دانشگاه‌های مهم با اساتید خلاق در کشور وجود دارد.

ترور شهید هنیه قلب‌ها را داغدار کرده است

امام جمعه موقت ساری حادثه ترور مجاهد نستوه، شخصیت دینی و مذهبی و از رجال بزرگ دنیای اسلام، اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و افزود: این حادثه قلب همه ما را داغدار کرده است و و این حادثه تروریستی نشانه عجز و خوی ددمنشی است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: قدرت زمانی است که اعلام می‌شود تل آویو را می‌زنیم و با ۳۰۰ فروند موشک در وعده صادق ه قلب اسرائیل زده می‌شود و این قدرت جامعه محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت ساری به عنوان اینکه ملت ایران دست آمریکا را در این جنایت اشکار می‌داند، افزود: اسرائیل آن جایگاه و قدرت را ندارد که به کشور امنی نظیر ایران حمله و سنگ اندازی کند و و ما مقصر اصلی موضوع را آمریکا می‌دانیم.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه ما مردم ایران خواهان انتقام هستیم، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مجازاتی سخت در انتظار دشمن خواهد بود و این مجازات عاقلانه و با تدبیر اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 6183762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha