۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹

امام جمعه اهرم:

ظرفیت صاحبان فکر و تجربه در دولت جدید استفاده شود

ظرفیت صاحبان فکر و تجربه در دولت جدید استفاده شود

بوشهر - امام جمعه اهرم گفت: انتظار می‌رود که از ظرفیت صاحبان فکر و تجربه در دولت جدید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم با اشاره به هفته ملی مهارت و کارآفرینی اظهار کرد: خانواده‌ها در انتخاب کار و شغل برای فرزندان تلاش کرده و مسئولان در ایجاد رشته فنی و حرفه‌ای اقدام لازم را انجام دهند و با انتخاب رشته و انتخاب یک مهارت، آینده شغلی فرزندان را تضمین کنند.

امام جمعه اهرم با اشاره به فعالیت دولت جدید اضافه کرد: از ظرفیت صاحبان فکر و ابتکار و تجربه استفاده کنید و به ورود مجاهدانه در میدان و اجتناب از کنترل از راه دور به این دولت سفارش کردند و نکته مهم دیگر اینکه فرمودند دوقطبی ایام انتخابات باید خاتمه پیدا کند.

وی بیان کرد: از حرف‌هایی که بوی افتراق و اختلاف می‌دهد باید اجتناب کرد و نادیده گرفتن خدمات دولت و نظام و نگاه تسویه حسابی به رقیب برای بعد از انتخابات نشانه خوبی در حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی نیست.

پهلوزاده خاطر نشان کرد: رئیس جمهور همانطور که در جلسه تحلیف در مجلس شورای اسلامی در مقابل دشمن و زیاده خواهی رژیم غاصب و باند صهیونیستی محکم ایستادند در انتخاب کابینه و بهره مندی از وزرای مؤمن و کارآمد و پایبند به مبانی نظام جمهوری اسلامی جریان خنثی سازی تحریم و رشد اقتصادی را استمرار ببخشند.

امام جمعه اهرم با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه اضافه کرد: اولین نکته اینکه با چراغ سبز آمریکا در سفر نتانیاهو به آمریکا و سخنرانی در کنگره و گرفتن تأیید حمله به لبنان، عراق، یمن و ایران این حمله‌ها و اعمال تروریستی بزدلانه انجام می‌شود و منجر به شهادت بزرگان جبهه مقاومت از جمله شهید هنیه شد به همین خاطر نباید آمریکا را از این اعمال تروریستی مبرا دانست.

وی ادامه داد: دوم اینکه این اعمال تروریستی نشانه قدرت دشمن و نشانه ضعف جبهه مقاومت نیست. بلکه همانطور که آمریکا در ۱۱ سپتامبر خودزنی کرد تا بتواند از بحران اقتصادی و فروپاشی نجات پیدا کند امروز هم این باند تبهکار صهیونیستی روی لبه بقا و فنا قرار دارد و به گمان خود می‌تواند با این کارها بر بقا خودش بیافزاید. لذا این حرکات از سر انفعال است نه ابتکار.

پهلوزاده افزود: بعد از عملیات موفق طوفان الاقصی و وعده صادق می‌خواستند شکست و آبروی رفته خود را بازیابی کنند می‌خواستند آبروی رفته را با کشتارها و نسل کشی‌ها و با زدن سران مقاومت مثل شهید هنیه به حالت اول برگردانند و افکار عمومی داخلی خودشان را نیز قانع کنند. آنچه اتفاق می‌افتد دور باطل تحرکات آنها و افتادن در سرازیری سقوط است.

وی گفت: پاسخ قاطع نظام داغ شهادت این شهدا را اندکی تسکین خواهد داد و سبب تسریع اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد. پاسخی که در روزهای آینده و با ترکیب همه اضلاع جبهه مقاومت محقق خواهد شد؛ از یمن، عراق، لبنان و ایران و آن هم با شدت بیشتر و پاسخ پشیمان کننده تا بدانند تعرض به میهمان در حرم جمهوری اسلامی چه تاوانی دارد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: این پاسخ باید هزینه جنگ را برای آنها بسیار بالا ببرد تا تصور این اعمال تروریستی را از سر بیرون کنند و پاسخ باید بازدارندگی فعال داشته باشد و تقویت جبهه مقاومت باشد به همین خاطر مطالبه پاسخ قاطع و سخت و پشیمان کننده از اولی ترین مطالبه همه مردم و امت اسلام است تا این غده سرطانی جرأت انجام این کارها را نداشته باشد.

وی تاکید کرد: پاسخ ما باید هزینه جنگ را برای این رژیم غاصب بالا ببرد و نتیجه پاسخ کوبنده جبهه مقاومت فرار صهیونیست از خاورمیانه و نابودی و مرگ همیشگی را رقم بزند.

کد خبر 6183784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha