۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶

امام جمعه محمودآباد:

المپیک پاریس به نماد نفرت جهانی از صهیونیسم تبدیل شده است

المپیک پاریس به نماد نفرت جهانی از صهیونیسم تبدیل شده است

قزوین- امام جمعه محمودآباد با اشاره به نفرت مردم از صهیونیست ها گفت: المپیک پاریس به نماد نفرت جهانی از صهیونیسم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به‌دلیل جنایت‌های بی‌سابقه خود در قبال مردم فلسطین و در سایر مناطق دنیا، همواره بین جامعه جهانی منفور بوده و مردم از آنان برائت می‌جستند.

وی افزود: حدود یک ماه پیش از برگزاری المپیک فرانسه، فعالان حامی فلسطین با تجمع مقابل ساختمان کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان سوئیس به مشارکت رژیم صهیونیستی در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعتراض کردند و خواستار حذف ورزشکاران صهیونیستی شدند.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: اکنون وضعیت به شکلی است که پلیس و دستگاه امنیتی فرانسه به‌خوبی پی برده‌اند که بخشی از ناآرامی‌های این کشور به‌دلیل حضور صهیونیست‌ها در المپیک و از آن‌سو حمایت‌هایی است که فرانسوی‌ها از نسل‌کشی و قتل‌عام مردم فلسطین داشتند و از تل‌آویو جانبداری کردند.

وی تصریح کرد: چهره امنیتی و پلیسی فرانسه آنقدر عریان شده که حتی در المپیک‌های برگزارشده در زمان جنگ جهانی دوم هم شاهد چنین وضعیت پلیسی و امنیتی در کشورها نبودیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: به شکل کلی و طبیعی در جامعه فرانسه و در میان عموم مردم این کشور اروپایی انگاره‌های ضدیهودی و ضدصهیونیستی وجود دارد که این حس، در ماه‌های اخیر و با توجه به کشتار مردم غزه به‌دست اسرائیلی‌ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: چیزی که روشن و واضح است این است که موضوع نفرت از اسرائیل و برائت از رژیم صهیونیستی در تمام جهان سیر صعودی و فزاینده داشته است.

امام جمعه محمودآباد عنوان کرد: هرچه دنیای غرب بر حمایت خود از اسرائیل که در اصل، پشتیبانی تمام‌قد از کودک‌کشی و نسل‌کشی است، پافشاری کند و اصرار بورزد، وضعیت مخالفت و بلکه جنگ با صهیونیست‌ها توسط مردم خود کشورهای اروپایی و سایر مناطق جهان نیز افزایش یافته و تقویت خواهد شد.

وی تاکید کرد: چیزی که مسلم است، شرایط به سمتی پیش می‌رود که کانون‌های ضدصهیونیستی در جهان همچون آتش زیر خاکستر درحال شکل‌گیری و گسترش بوده اما با این حال، دنیای غرب و آمریکایی‌ها هنوز متوجه نیستند که با چه آتشی در حال بازی‌کردن هستند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: لازم است ورزشکاران ایرانی هم در ادامه موج ضدصهیونیستی، حمایت و همراهی خود با مردم فلسطین و آرمان آزادی این سرزمین را همچون زینب نوروزی، بانوی ورزشکار قایقران کشورمان ابراز کنند.

وی تاکید کرد: رقابت‌نکردن با نمایندگان صهیونیستی، برافراشتن پرچم فلسطین در کنار پرچم ایران، استفاده از نمادهایی چون سربند و بازوبند که یاد و خاطره فلسطین و شهدای غزه را زنده کند و… همگی اقداماتی است که تاکنون انجام شده و باید از سوی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از فلسطین صورت بگیرد.

امام جمعه محمودآباد در بخش پایانی خطبه‌های خود با اشاره به لزوم مقاومت در برابر ظلم عنوان کرد: ایجاد یأس و بدبینی برای تضعیف اراده‌ها و در هم شکستن قدرت مقاومت و مبارزه، از ترفندهای خطرناک و زیانبار منافقان است.

کد خبر 6183859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha