۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

امام جمعه شفت:

انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است

انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است

شفت- امام جمعه شفت گفت: انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حکیمی گیلانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شفت پس از دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است گرچه رژیم صهیونیستی از این ترورها در پرونده‌اش فراوان دارد.

امام جمعه شفت افزود: شهید هنیه برای دفاع از فلسطین گام‌های مهم و اساسی برداشت و در ادامه به آرزوی دیرینه خود رسید.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اضافه کرد: رژیم صهیونیستی یک کشور نیست بلکه یک باند تروریست و قاتل است و رژیم جعلی و کودک کش مهمان کشور ما را به شهادت رسانده بنابراین باید منتظر انتقام سخت باشد.

حکیمی گیلانی در نماز جمعه شهرستان شفت با اشاره به از دست دادن بحرین و دیگر مواردی که در در زمان پهلوی انفاق افتاد گفت: اگر اکنون بحرین جزو کشور ما می‌بود چه سرمایه مناسبی نصیب ملت ایران می‌شد که با حیله و نیرنگ آمریکایی‌ها و انگلیسی خصوصاً خیانت حکومت پهلوی از ایران جدا شد.

وی گفت: در دوران چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی حتی ذره‌ای از خاک کشورمان را از دست ندادیم بلکه در این دوران به عزت ایران با وجود وجود همه موانع و مشکلاتی که به وجود آمد افزوده شد.

امام جمعه شفت تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبری معظم انقلاب از جمله برکات انقلاب این است که مردم در اداره امور کشور دخالت داده می‌شوند و این مردم هستند که مسؤولان را انتخاب می‌کنند.

کد خبر 6183932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha