۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۶

امام جمعه موقت دیواندره:

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مانع از مقاومت مردم فلسطین نمی‌شود

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مانع از مقاومت مردم فلسطین نمی‌شود

دیواندره- امام جمعه موقت دیواندره گفت: هزاران غیرنظامی از جمله زن و کودک به خاطر جنایت اسرائیل شهید شدند اما این همه جنایت و کشتار نمی‌تواند مقاومت عادلانه ملت فلسطین را ضعیف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید امجد قضائی در خطبه‌های این هفته شهرستان دیواندره، ترور بزرگترین شخصیت و رهبر بزرگ و نماد مردم فلسطین شهید دکتر اسماعیل هنیه به وسیله ایادی استکبار و اسرائیل غاصب و ظالم و ستمکار را تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهادت را به مقام معظم رهبری و ملت قهرمان غزه و فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت مسلمان ایران اعم از مسؤول و غیر مسؤول تسلیت و تعزیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه مردم دیواندره شدیداً این جنایت وحشتناک که اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند، افزود: از خدای بزرگ پیروزی مردم غزه و فلسطین و آزادی زمین‌های غصب شده و بیت المقدس عزیز که اولین قبله مسلمانان بوده است را خواهانیم.

وی خاطر نشان کرد: مطابق کلام قرآن و شهادت تاریخ یکی از بزرگترین دشمنان اسلام در طول بیشتر از چهارده قرن گذشته قوم یهود بوده است تا زمانیکه این جاه طلبی و نژاد پرستی استمرار داشته باشد قوم یهود دشمنی سرسخت است.

امام جمعه موقت دیواندره بیان کرد: در آیه ۸۲ سوره مائده خدای بزرگ ماهیت و دشمنی، یهود را به خاتم انبیا حضرت محمد (ص) معرفی فرموده است و می‌فرماید: مسلماً دشمن‌ترین مردم نسبت به ایمانداران ای محمد قوم یهود است و کسانی که برای خدا شریک قائل می‌شوند.

ماموستا قضائی اضافه کرد: امروز با چشم خویش جنایت ظالمانه اسرائیل را نسبت به مسلمانان مشاهده می‌کنیم که از همان دوران بعثت و سعادت حضرت رسول (ص) تا به امروز جناح راست مسیحیت مدام و دائماً از جنایت‌ها و تجاوزهای مستمر صهیونیست علیه مردم مسلمان فلسطین حمایت کرده‌اند و با کمک مالی و ابزار جنگی سعی و کوشش می‌کنند که صهیونیست غاصب به اهداف ظالمانه خویش برسد.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه اخیر نزدیک به ۳۹ هزار نفر غیر نظامی از جمله زن و کودک به خاطر تجاوز و جنایت ارتش اسرائیل به درجه شهادت نائل شده‌اند اما این همه جنایت و این همه کشتار نمی‌تواند مقاومت عادلانه ملت فلسطین را ضعیف کند و با کمک پروردگار و وعده بر حق قرآن و بشارت حضرت رسول (ص) آن ملت به مقصد نهایی خویش می رسند و آزادی بیت المقدس و سرزمین شأن به حقیقت می‌پیوندد. که نتیجه آن نابودی اسرائیل غاصب است.

وی اضافه کرد: در اسلام انسان‌ها بسیار بزرگ و جای احترام هستند و خدا کشتن انسان‌ها و آبرو ریزی آنها و تلف کردن مال مردم را حرام می‌داند و با صراحت می‌فرماید «هرکس شخصی را به ناحق بکشد مانند آن است که آن شخص تمام بشریت را به قتل رسانده است».

کد خبر 6184018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha