هراس آمریکا از پاسخ سخت ایران و حزب الله و اعزام جنگنده های بیشتر

هراس آمریکا از پاسخ سخت ایران و حزب الله و اعزام جنگنده های بیشتر

مقامات آمریکایی از ارسال تجهیزات نظامی از سوی این کشور به خاورمیانه از هراس حملات ایران علیه سرزمین های اشغالی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه «ایر اند اسپیس فورس»، مقامات آمریکایی از آمادگی این کشور برای ارسال جنگنده‌های بیشتر به خاورمیانه خبر دادند.

مقامات آمریکایی، که هویتشان فاش نشد، روز جمعه اعلام کردند که این کشور در واکنش به تهدیدات ایران و حزب الله برای پاسخ به جنایت ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، آماده است تا جنگنده‌های بیشتری را روانه خاورمیانه کند.

یک مقام آمریکایی هم به «ایر اند اسپیس فورس» گفت که احتمالاً هواپیماهای جنگی نیروی هوایی و سایر تجهیزات نظامی بیشتری از سوی آمریکا در روزهای آینده در خاورمیانه مستقر خواهند شد.

در پی ترور شهید هنیه از سوی رژیم صهیونیستی در تهران، جمهوری اسلامی اعلام کرده پاسخ این جنایت را خواهد داد. آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در تدارک آماده باش برای این پاسخ است.

کد خبر 6184105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 4
      آمریکاییها وانگلیسیهای خبیث وصهیونیستهای کودک کش بایدمطمئن باشندکه انتقام حتمی است.
    • Amin ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 3
      اگه قصدما محقق کردن آیات و روایاته بهتر قبل از حمله به اسراییل تمام ناو های حامل هواپیماههای ناتو ..طوری منهدم بشون که امریکا حساب کار دستش بیاد به این دلیل که اونا خیال میکنن تمام دنیا ازشون چون میترسه مصونیت دارند از هر گزندی و اصلا حساب اینجای کار رو نمیکنن پیش خودشون شیک میان شیک برمیگردن ب
    • NP ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 2
      جنگنده ها هم هر جا باشه زده میشه چه تو کشتی های جنگی باشه چه تو آسمان خشکی پایگاهای نظامی خودت وقتی این همه جنگنده تجهیزات به اوکراین بر علیه روسیه دادی تونسته قطعا بقیه هم می تونند سرنگونت کنند . دوران بزن در رو تمام شده دخالت بیگانه ها در منطقه و در حمایت از رژیم جعلی باید ریشه کن برای همیشه بشه
    • م.ج ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      2 6
      حضرت امام رضوان الله (ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!!! پاینده سپاه، بسیج، ارتش و حافظان امنیت ♥️
    • Mپهپاد های IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 0
      پهپاد های رهگیر ایران برای مقابله با جنگنده رهگیر موشکهای مقاومت بلند می شود درآسمان میتواند وارد عمل شوند،
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      1 0
      اونها می نویسند و می گویند خاورمیانه تا نام آسیا را حذف و با دست نشانده وحشی خود ( صهیون ها ) به مرور آسیا را تصاحب کنند. شما حداقل ننویس خاورمیانه خودت توی آسیا نشستی و می نویسی شرق میانه
    • بنده خدا ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 0
      اهداف موقت: 1- انهدام باند هوایی، 2- انهدام سوئز، 3- هرج و مرج در تنگه هرمز، 4- انهدام 90 درصد سربازان ناوگان پنجم، 5- غرق شدن کامل ناوگان پنجم، 6- نابودی کشور اسرائیل، 7-4 میلیون اسیر یهودی، 8- ده هزار اسیر نظامی آمریکایی، 11- انهدام ناوگان اضافی.
    • بنده خدا TR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 0
      از کمان و عقب به کشتی ها به شدت حمله کنید. به عرشه، سنسورها شلیک کنید. هدف اول آسیب زدن است. این موقعیت را به طور مداوم به روز کنید. سطحی را که می بینید باریک کنید. به این ترتیب، سطحی را که شما را می بیند، باریک می کنید. به یاد داشته باشید، سنسورها احمق هستند. اگر از دست دادید، یک کشتی دیگر پشت سر خ