نظر وزیر خارجه کویت درباره درگیری‌های منطقه

نظر وزیر خارجه کویت درباره درگیری‌های منطقه

وزیر خارجه کویت از پیگیری تحولات منطقه توسط این کشور و آمادگی برای تعامل با این تحولات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «عبدالله الیحیا» وزیر خارجه کویت در گفتگو با روزنامه الرأی این کشور تاکید کرد: ما تحولات منطقه را پیگیری می کنیم و آماده ایم در سطوح مختلف با این تحولات تعامل داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: من قبل از ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با وی دیدار داشتم. او در جریان مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران نزدیک من نشسته بود.

وزیر خارجه کویت در خصوص اتباع این کشور در منطقه گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته تعداد شهروندان کویتی در لبنان کم است.

پیش از این سخنگوی رسمی وزارت دفاع کویت به نقل از ستاد کل ارتش این کشور اعلام کرد: ما ادعاهای مطرح شده مبنی بر استفاده از خاک این کشور و پایگاه‌های آن برای هدف قرار دادن کشورهای همسایه را رد می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ستاد کل ارتش کویت تاکید می‌کند اجازه استفاده از حریم هوایی و زمینی این کشور و یا نفوذ به آن را برای تجاوز به کشورهای دوست و برادر خود نداده و نخواهد داد.

کد خبر 6184351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      1 0
      هدف قرار ندادید جناب همسایه اما مکان اقامت پایگاه نظامی که تقدیم آمریکا کردید که در حمایت از نه شما از اسرائیل هر جایی لانه آشیانه برای خرابکاری به انجام رساندن ترورها خرابکاری ها بسازه حالا مجبور نیست طوری انجام بده که شما ببینید اون جلاد بخواد بدون دیده نشدن شما هم خرابکاری های خودشو میکنه
    • NP ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      1 0
      والا نمی دونم چه استدلالی دارند همسایگان ما انتظار دارند به یک چنین جلادی پایگاه محوطه تقدیم کردند بعد هر کاری خرابکاری کنند جلوی چشمشون باشه اینا بیگانه هستند قرار نیست خرابکاری هاشون برای جنابعالی حضرت آقا بقیه نمایان در خاک شما به حمایت از نسل کش رژیم جعلی آشکار دیده بشه .
    • NP IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      1 0
      شما جناب اجازه هم ندی یک نگاه به حکم لاهه بندازید به کدام یک از بالاترین حکم توجه اجرا عملی شده ، بعد به اجازه شما توجه می کنند والا خنده داره . حضور بیگانه در خاک استفاده از شما بپذیرید نیازی به اجازه شما ندارند خودشون کلی ریا فریب حقه برای خرابکاری در پادگان ها در خاک شما دارند برای انجام رساندن