۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

یک مقام مسوول در اداره‌کل راهداری زنجان خبرداد؛

آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی زنجان برای میزبانی از زائران اربعین

آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی زنجان برای میزبانی از زائران اربعین

زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از آمادگی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا میرصدری با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت حضرت اباعبدلله حسین (ع)، بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌راهی استان تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوه‌نامه‌های ارسالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر لزوم آمادگی ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی در مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان، بازدیدهای کمیته ویژه نظارت استان از تیرماه در حال انجام است.

وی افزود: برای تحقق این هدف طی بازدیدهای مستمر نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

میرصدری گفت: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین از طریق مجتمع‌ها مورد انتظار این اداره‌کل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان در ادامه بیان کرد: کارشناسان این اداره‌کل تاکنون به دفعات از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فعال استان بازدید داشته‌اند که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز، تعداد بازدید از مجتمع‌ها افزایش یافته است.

میرصدری با تاکید بر اینکه در این بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۱۴۱ اعلام کنند.

کد خبر 6184726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha