۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

رییس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

استمرار اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سرقت در گیلان

استمرار اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سرقت در گیلان

رشت - رییس پلیس آگاهی گیلان از اجرای ۲۳ مرحله انواع طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در ۴ ماهه نخست سال در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۶۰۰ فقره پرونده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، با اجرای ۲۳ مرحله انواع طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۱۱ نفر سارق و ۱۱۴ نفر مالخر در سطح استان گیلان دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده ۶۰۰ فقره پرونده کشف شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کد خبر 6184859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha