۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۷

ابراز رضایت بازیکنان خیبر از شرایط این تیم/ شگفتی‌ساز می‌شویم

ابراز رضایت بازیکنان خیبر از شرایط این تیم/ شگفتی‌ساز می‌شویم

بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مورد اخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر صحبت کردند.

به گزار خبرنگار مهر، حسین برقویی بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد در حاشیه تمرین پیش فصل این تیم در خصوص آخرین وضعیت تیم خیبر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم. بازی تدارکاتی مناسبی را اخیرا انجام دادیم و احتمالا روز دوشنبه نیز یک بازی دیگر هم داشته باشیم. روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم و امیدوارم کنار هم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که خیبر اولین حضورش در لیگ را تجربه خواهد کرد فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای را رقم بزنید؟ گفت: بازی در تیم خیبر همیشه جذاب است امیدوارم امسال هم شگفتی ساز لیگ برتر ما باشیم. هواداران همیشه کنار ما بودند امیدوارم این حمایت را در لیگ برتر هم ادامه دهند.

عارف رستمی دیگر بازیکن این تیم نیز گفت: چند روزی است که به تهران آمدیم و چند بازی دستانه داریم که باید انجام دهیم. مسائل فنی که کادر فنی از ما خواستند را در تهران پیگیری خواهیم کرد. اردوی خوبی بود و چند روز دیگر دوباره به خرم آباد بر می‌گردیم.

وی در مورد همکاری با رضا مهاجری سرمربی تیم خیبر عنوان کرد: هر چند در کار سخت گیر هستند ولی کار کردن با مهاجرانی راحت و لذت بخش است و امیدوارم بتوانیم به اهدافمان در لیگ برتر برسیم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنی در لیگ برتر هم آقای گل شوید؟ گفت: واقعا جو خرم آباد را دوست دارم به همین خاطر دوست دارم دوباره آن خاطره زیبا را تکرار کنم از هواداران درخواست می‌کنم مانند همیشه در کنار تیم باشند تا موفقیت‌هایمان را اینبار در لیگ برتر ادامه دهیم.

کد خبر 6185060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر حسین ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      2 0
      خیبریم💚💚💚💚
      • شاپور ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        2 0
        خیبر دوست داشتنی