۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰

مدیرکل اوقاف استان قم:

هدف صهیونیست‌ها ایجاد خدشه به امنیت و اقتدار ایران است

هدف صهیونیست‌ها ایجاد خدشه به امنیت و اقتدار ایران است

قم- مدیرکل اوقاف استان قم گفت: شهید اسماعیل هنیه نیرویی کارآزموده، با تجربه و ایثارگر بود و صهیونیست‌ها هم برای اینکه به امنیت و اقتدار ایران خدشه وارد کنند این ترور را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری بعدازظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه یکی از بزرگ‌ترین سربازان جبهه مقاومت و مهمان جمهوری اسلامی، شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: این ترور به دست عوامل صهیونیسم بین‌المللی انجام شده است.

او افزود: این حادثه از جهات مختلف بسیار تلخ و ناگوار است هم اینکه نیرویی کارآزموده، با تجربه و ایثارگر به شهادت رسید و هم اینکه او مهمان جمهوری اسلامی بود و دشمنان سعی کردند با این کار، به امنیت و اقتدار ایران خدشه وارد کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در جنگ، اینگونه حوادث رخ می‌دهد گفت: امام راحل فرمودند عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است و البته در جنگ، هم انسان می‌کشد و هم کشته می‌شود و این طبیعت نبرد است.

او ادامه داد: در جنگی به گستردگی جبهه حق و باطل قرار داریم، مظلومان تاریخ در مقابل مستکبران عالم ایستاده‌اند و هر چند ما در خط مقدم نیستیم ولی این یک جنگ تمام عیار است که در میانه آن به سر می‌بریم و در جنگ هم هر دو طرف به اندازه توانشان اقدام می‌کنند.

اسکندری با بیان اینکه این جنگ ترکیبی هم نیازمند پشتیبانی است گفت: مردم ایران در دوره دفاع مقدس همگی درگیر نبرد و در پشت جبهه‌ها، یاریگر رزمندگان بودند و امروز هم در رویارویی میان حق و باطل، برخی در خط مقدم هستند و بیشتر مردم پشتیبان آنها خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با سلاح‌های کنترل از راه دور به نبرد با ما آمده‌اند و به این ترتیب ما هم نیازمند ارتقا سیستم دفاعی خود هستیم.

کد خبر 6185119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha