۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۵

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد؛

همکاری دستگاه‌ها با شورای هماهنگی‌ تبلیغات زمینه ساز اتحاد مردم

همکاری دستگاه‌ها با شورای هماهنگی‌ تبلیغات زمینه ساز اتحاد مردم

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اهمیت فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همکاری دستگاه‌ها با شورای هماهنگی‌ تبلیغات اسلامی را زمینه ساز اتحاد بیشتر بین مردم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری بعد از ظهر شنبه در نشست صمیمانه با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمانشاه به‌مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: سالروز تأسیس این شورا فرصت مناسبی است که مجموعه شورای هماهنگی و دستگاه‌های همکار آنها و همچنین عملکرد یکسال گذشته آنها را برای مردم تبیین کرد.

وی افزود: مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با استفاده از این فرصت و به مناسبت سالروز تأسیس این شورا باید نسبت به برنامه‌ ریزی یک‌ساله پیش روی خود را از لحاظ پیشرفت کمی و کیفی رشد و ارتقا دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹ تأسیس شده، تصریح کرد: ضرورت تشکیل این شورای ایجاد انسجام بیشتر و رفع تفرقه و تشتتی بود که در برگزاری برنامه‌های مختلف وجود داشت که با تشکیل این شورا دستگاه‌هایی که احساس مسئولیت می‌کردند دور هم جمع شدند تا مجموعه فکری و نظری و امکانات خود در اختیار برگزاری بهتر مراسمات تجمیع کنند.

حجت الاسلام غفوری محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با کیفیت و کمیت مطلوب را در خور شأن و جامعه اسلامی دانست و گفت: خوشبختانه این شورا به فضل خدا ا این محوریت در جامعه جا افتاده و محوریت فعالیت‌های آن در اعلام و ارائه برنامه‌ها ه مناسبت‌ها پذیرفته شده که بر همین اساس انتظار می‌رود که همکاری و حمایت لازم از سوی دستگاه‌ها با این شورا انجام گیرد تا با همه توان کارها را پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: علت اهمیت فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری دستگاه‌ها با آن ایجاد فضای فکری، معنوی، سیاسی و اجتماعی در بستر مراسمات و اجتماعات است که با حضور گسترده مردم در این مراسمات تأثیرات عینی و مثبتی خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: برگزاری مراسمات و مناسبت در جامعه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فضای جامعه ی‌تواند رویکرد تربیتی در بین اقشار به ویژه کودکان و نوجوانان داشته باشد و همچنین به صورتی بازدارنده نسبت به انجام برخی اعمال ناپسند و معصیت‌ها باشد.

حجت الاسلام غفوری مشارکت مردم در مراسمات و اجتماعات را عاملی برای اتحاد و انسجام بین مردم دانست و ادامه داد: در پی حوادث اخیر از جمله شهادت آیت الله رئیسی اجتماعات برگزار شده به صورت کاملاً محسوس تأثیرات مطلوبی بر فضای جامعه گذاشت که می‌توان گفت حضور سازنده و راهبردی مردم تا حد زیادی بر فضای معنوی، سیاسی و حفظ ارزش‌ها تأثیرگذار است.

وی در پایان به شهادت اسماعیل هنیه یکی از فرماندهان نیروی مقاومت حماس اشاره داشت و اضافه کرد: افرادی همچون این شهید و سایر فرماندهان جبهه مقاومت با آرزوی شهادت مقاومتی مثال زدنی در برابر دشمن داشتند و اکنون خون پاک این شهدا زمینه ساز نابودی رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل خواهد بود.

کد خبر 6185128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha