۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷

به همت خیران؛

۳۰۰ کلاس درس در اردبیل احداث می‌شود

۳۰۰ کلاس درس در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل- رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: در قالب امضای تفاهمنامه ساخت ۳۰۰ کلاس درس در شهرستان اردبیل با همت مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قرآن‌نویس عصر شنبه در مراسم امضای تفاهمنامه در اردبیل، اظهار کرد: بیش از ۲۵ سال است که مجمع خیران مدرسه‌ساز استان در امر مدرسه‌سازی تلاشی مؤثر انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در این ۲۵ سال تمام تلاش اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز بر این بوده تا کمبود فضای آموزشی را جبران و استان را به شرایط مطلوب ملی برسانند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: حقیقتاً از سرانه ۲ متر مربع فضای آموزشی در اردبیل اطلاعی نداشتیم و از این به بعد تلاشی مضاعف خواهیم کرد تا کمبود فضای آموزشی را در شهر اردبیل رفع کنیم.

قرآن‌نویس از همکاری خوب شهرداری اردبیل در صدور سند برای مدارس احداثی به نام خیران قدردانی کرد و افزود: ۳۰۰ کلاس درس را در مدت ۲ سال اجرایی خواهیم کرد و امیدواریم با همت و تلاش همه خیران بتوانیم به اهداف مورد نظر در احداث این فضاهای آموزشی دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون مجمع خیران مدرسه‌ساز استان ۴۶۲ مدرسه را در قالب یک‌هزار و ۸۳۹ کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش داده است.

قرآن‌نویس اضافه کرد: ساخت ۵۵ مدرسه در قالب ۱۸۶ کلاس در حال اجرا است که خیران سعی می‌کنند در سریع‌ترین زمان این پروژه‌ها را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: ۱۸۶ کلاس درس نیز تا شروع سال تحصیلی جدید آماده تکمیل و تحویل به آموزش و پرورش خواهد شد تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

قرآن‌نویس گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز، مجمع کاری و تلاشگر در مسیر احداث واحدهای آموزشی است و به هیچ وجه نباید وارد کارهای سیاسی و انتخاباتی شوند.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان نیازمند استان اردبیل افزود: در کنار فعالیت خوب بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و تأمین نیازمندی آنها، ۴۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت نیز تحت حمایت بنیاد بوده که تاکنون ۵۵ نفر از آنها فارغ‌التحصیل شدند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در قالب مجمع خیران مدرسه‌ساز، بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و دانش‌آموزان بی‌بضاعت بتوانیم خدماتی بی‌منت و قابل دفاع را ارائه کنیم.

کد خبر 6185149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha