۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برپایی۱۹۰ تجمع و راهپیمایی باشروع عملیات طوفان الاقصی در کرمانشاه

برپایی۱۹۰ تجمع و راهپیمایی باشروع عملیات طوفان الاقصی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برپایی ۱۹۰ تجمع و راهپیمایی با شروع عملیات طوفان الاقصی از مهر ماه تا کنون در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی عبدی بعداز ظهر شنبه در نشست صمیمانه با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به‌مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ به فرمان امام خمینی (ره) به منظور ساماندهی سیاست گذاری برنامه‌ریزی نظارت و رهبری مراسم و مناسبت‌های ملی، انقلابی و مذهبی تشکیل شد.

وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نقش مؤذن انقلاب دانست و افزود: بر همین اساس با توجه به نقش این شورا دعوت از مردم به مراسمات و مناسک و با حضور در این مراسمات نقش این شورا در حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب و نقش آفرینی در حلقه اتصال میان مردم و جمهوری اسلامی را نمایان می‌سازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شورا با برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب خون جدیدی به رگ‌های انقلاب تزریق می‌کند و با ایجاد همبستگی اتحاد در جمهوری اسلامی را شأن می‌دهد.

حجت الاسلام عبدی نقش برجسته مردم را در استمرار انقلاب مورد تاکید قرار داد و گفت: این حضور حمایت‌های مردم از عوامل مهم امنیت ساز در کشور است بنابراین ش ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌ها و مناسک به واسطه ۲۹ نهاد و دستگاه فرهنگی و انقلابی عضو این شورا جلسات متعددی برای تسهیل مناسک انقلاب زیر نظر نماینده ولی فقیه تشکیل می‌دهد.

وی به مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: نقش آفرینی در حلقه اتصال میان مردم و جمهوری اسلامی در مناسبت‌ها فارغ از هرگونه نگاه سیاسی د نبال می‌شود چرا که بر اساس آیات شریفه قرآن کریم وظیفه ما در این شورا بزرگداشت مناسک و مناسبت‌های انقلابی و حضور مردم در این مراسمات است زیرا قرآن کریم مشارکت مردم را نشانه تقوای قلب مردم می‌داند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مردم را پشتیبان همیشگی این نظام دانست و ادامه داد: این شورا ۲ نوع فعالیت شامل وقایع و مناسبت‌های همیشگی و وقایع غیر مترقبه است که در طول سال به طور ثابت حدود ۱۲ مناسبت ثابت برای برگزاری خواهیم داشت.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حوادث غیر مترقبه اخیر، اذعان داشت: در پی بروز حملات اخیر به غزه با شروع عملیات طوفان الاقصی از مهر ماه سال گذشته تاکنون به منظور اعلام حمایت مردم از مظلومان غزه و این عملیات از سوی جبهه مقاومت تعداد ۱۰۰ تجمع و ۹۰ راهپیمایی با حضور اقشار مختلف از جامعه کلیمیان گرفته تا جامعه پزشکان و روحانیون در استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی همچنین تاکید کرد: در همین بازه زمانی برپایی راهپیمایی جمعه‌های خشم هر هفته در پنج استان از کشور به منظور اعلام انزجار از رژیم اسرائیل و حمایت از غزه برگزار شد که جمعه گذشته هفتمین راهپیمایی جمعه‌های خشم در استان کرمانشاه با حضور ۲۵ هزار نفری مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدی در پایان یادآور شد: یکی دیگر از حوادث غیر مترقبه اخیر شهادت آیت الله رئیسی بود که در این مدت ۳۰۰ ویژه‌برنامه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد و در ساعات اولیه نخستین روز اعلام شهادت آیت الله رئیسی مردم کرمانشاه درب مسجد جامع شهر کرمانشاه تجمع با شکوهی را رقم زدند.

کد خبر 6185173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha