۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۸

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

برنامه اولویت‌دار نهاد کتابخانه‌ها ارائه خدمات فرهنگی به مردم است

برنامه اولویت‌دار نهاد کتابخانه‌ها ارائه خدمات فرهنگی به مردم است

محلات- دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: برنامه اولویت‌دار این نهاد عمومی، ارائه خدمات فرهنگی مناسب به مردم است.

مهدی رمضانی در جریان بازدید از کتابخانه علامه طباطبایی شهرستان محلات در گفت و گو با خبرنگار مهر، پیگیری امور کتابخانه‌ها را از جمله اهداف و اقدامات دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: در طول دولت سیزدهم مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی از تمام استان‌ها بازدید کرده و در مرحله بعدی بازدید مویرگی از شبکه کتابخانه‌های عمومی در شهرها در دستور کار قرار گرفت.

وی، ظرفیت موجود در کتابخانه علامه طباطبایی را بی‌نظیر دانست و ادامه داد: پیگیری مسائل کتابخانه‌های استان، شهرستان‌ها و شبکه کتابخانه‌ها از نزدیک، آشنایی با مشکلات و ظرفیت کتابخانه‌های شهرستان‌ها از برنامه‌های دور دوم سفر به استان‌ها است که از دلیجان و محلات آغاز شده است.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: نیاز است تا با مذاکرات و تصمیم‌گیری فرمانداران، نماینده مجلس، شهرداران و اعضای شورای شهر و هم‌افزایی ظرفیت‌ها، خدمت‌دهی بهتری به مردم انجام شود.

رمضانی افزود: ارائه خدمات فرهنگی مناسب اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی در دولت سیزدهم بود که این مهم در دولت چهاردهم نیز تداوم دارد.

وی گفت: کتابخانه‌ها یک شبکه گسترده و تأثیرگذار در سطح کشور هستند و در این مسیر پایدار خواهند بود و ضروری است علاوه بر استفاده از این ظرفیت، به‌روزآوری و بهینه‌سازی نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امید است با هم‌افزایی، ظرفیتی که به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و سرمایه مردم در کشور فراهم شده بتواند در خدمت مردم باشد.

کد خبر 6185177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha