۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

در سال پایانی پارلمان محلی رخ داد؛

قبای ریاست شورای شهر اردبیل بر قواره «ابراهیم علیپور»

قبای ریاست شورای شهر اردبیل بر قواره «ابراهیم علیپور»

اردبیل- قبای ریاست شورای شهر اردبیل این بار بر قواره «ابراهیم علیپور» نشست تا یک سال پایانی شورای ششم بر کرسی ریاست بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه رسمی شورای شهر اردبیل شامگاه شنبه بعد از سه بار لغو در هفته گذشته برای انتخاب هیأت رئیسه برگزار تا ترکیب هیأت رئیسه سال چهارم شورای شهر اردبیل مشخص شود.

در این جلسه ۱۱ عضو شورای شهر با نظارت نماینده فرماندار و حضور خبرنگاران برگزار شد تا ترکیب هیأت رئیسه سال چهارم و پایانی شورای ششم مشخص شود.

در این جلسه با اکثریت آرا «ابراهیم علیپور» به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورا به این سمت برگزیده شد تا هفت رأی اعضای شورای شهر را کسب کرده و در یک سال پایانی بر کرسی ریاست بنشیند.

اعضای شورای شهر اردبیل در این جلسه با اعتماد به «سجاد محمد حسن‌پور» او را با ۶ رأی به عنوان نایب رئیس شورای شهر اردبیل برگزیدند.

دبیران سال پایانی شورای ششم نیز با رأی اکثریت مشخص شدند که «سید ناصر حسینی» با هشت رأی به عنوان دبیر اول و «زهرا قدیمی» با ۹ رأی به عنوان دبیر دوم از رقبا پیشی گرفته و در این جایگاه قرار گرفتند.

در انتخابات هیأت رئیسه سال چهارم «حبیب فتحی» با هشت رأی به عنوان سخنگو و در نهایت «جواد انصاری» با ۱۰ رأی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر اردبیل انتخاب شده و در ترکیب هیأت رئیسه قرار گرفتند.

در سه سال گذشته اعضای شورای شهر اردبیل به ۲ طیف متفاوت تبدیل شده و جبهه‌گیری متفاوتی را علیه هم انجام دادند و در این سه سال، سه بار ریاست شورا تغییر پیدا کرده و پایداری مدیریتی را در مجموعه شورای شهر شاهد نیستیم.

شورای ششم که یک سال از عمر آن باقی مانده شورای بی‌برنامه و فاقد عملکرد در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف بوده به طوری که عموم مردم از کارنامه شورای ششم دل خوشی نداشته و رضایتشان را اعلام نمی‌کنند.

به نظر می‌رسد در انتخابات پیش رو ترکیب شورای هفتم متفاوت‌تر بوده و مردم اردبیل قصد دارند نیروهای جوان و متخصصی را راهی پارلمان محلی کنند.

کد خبر 6185191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha