۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۵

با غزال های دانش بنیان آشنا شوید/۱

متخصصان ایرانی داروی ترک اعتیاد قطعی و نانوداروی ضدسرطان ساختند

متخصصان ایرانی داروی ترک اعتیاد قطعی و نانوداروی ضدسرطان ساختند

عضو هیات مدیره یک غزال دانش بنیان با اشاره به ساخت نانوداروی ضدسرطان و داروی ترک اعتیاد گفت: برای انتقال تکنولوژی ساخت داروی ضدسرطان با ترکیه و روسیه قرارداد منعقد کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهایی ابتدایی مرداد ۱۴۰۳، ۱۲ شرکت دانش‌بنیان توانمند که رشد مستمر و پایداری را تجربه کرده و سهم خوبی در اشتغال نیروی انسانی متخصص، فروش دانش‌بنیان صادرات و خلق ارزش افزوده داشتند، نشان «غزال دانش‌بنیان» را دریافت کردند.

نوید ناطقیان عضو هیأت مدیره یکی از این شرکتها در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره زمینه فعالیت این شرکت دانش بنیان که به تازگی به عنوان غزال دانش بنیان معرفی شده است، توضیح داد و گفت: شرکت نانودارو پژوهان پردیس در زمینه طراحی و تولید صنعتی نانوذرات هدفمند داروهای ضدسرطان و میکروذرات با آزادسازی کنترل شده فعالیت دارد.

عضو هیأت مدیره این شرکت دانش بنیان افزود: همچنین در تولید سامانه‌های دارورسانی فعال است؛ این سامانه‌ها داروهای هدفمند را به سلول‌های سرطانی و بافت سرطان می‌رساند. استفاده از این سامانه‌ها کاربرد دارو را تغییر داده و تجمع دارو در بافت سرطان افزایش و عارضه و میزان عوارض جانبی دارو کاهش می‌یابد و اثربخشی بیشتری را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۷ محصول دارویی دانش بنیان داریم، اطهار کرد: این داروها شامل داروهای ضدسرطان و ترک اعتیاد است. از ۷ محصول، ۴ محصول انحصاری شرکت ما است و در دنیا دومین شرکتی هستیم که داروی ضدسرطان را ساخته و عرضه می‌کنیم.

ناطقیان ادامه داد: ۳ استاد بودیم که این شرکت دانش بنیان را تأسیس کردیم و در آن زمان تنها ۳ نفر کار اجرایی شرکت را هدایت می‌کردند ولی در حال حاضر ۲۵۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۶ وارد فاز صادرات شدیم و از اولین شرکت‌هایی هستیم که صادرات محصولات دارویی به کشور ترکیه داشتیم، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ به عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه محصولات تکنولوژیک انتخاب شدیم.

این فعال فناور با اشاره به ساخت نانوداروی ضدسرطان پاکلی‌نب گفت: این دارو برای درمان سرطان‌هایی مانند سینه، ریه و پانکراس با تلاش محققان شرکت نانوداروپژوهان تولید شده است. این نانودارو، با نفوذ به بافت سرطانی، از پیشرفت تومور جلوگیری کرده و باعث نابودی بافت سرطانی می‌شود. به‌علت ابعاد نانویی این دارو، اثربخشی آن بالاتر و عوارض جانبی آن کمتر از داروهای مشابه است.

وی با اشاره به ساخت و تولید داروی ترک اعتیاد قطعی در این شرکت درباره ویژگی‌های این محصول دانش بنیان توضیح داد و گفت: داروی ضداعتیاد با سامانه دارویی ما (میکروسفر) به بدن فرد بیمار تزریق می‌شود که با یک تزریق تا یک ماه دارو در بدن آزاد می‌شود و گیرنده‌های مغزی را بلاک می‌کند و حتی اگر بیمار مواد مخدر یا الکل مصرف کند، سرخوشی را تجربه نمی‌کند و در نتیجه منجر به ترک قطعی می‌شود.

ناطقیان افزود: روش‌های دیگر مثل متادون درمانی به این صورت است که مواد مخدر کم ضرر جایگزین یک ماده پر ضرر می‌شود اما روش ما ترک قطعی است. به این صورت که بعد از دوره سم زدایی، گیرنده مغزی بلاک می‌شود و حتی اگر بیمار را در جامعه رها کنید و مصرف نا به جا هم داشته باشد، نئشگی را تجربه نمی‌کند.

عضو هیأت مدیره این شرکت دانش بنیان ادامه داد: حوزه دیگری که کار می‌کنیم داروهای کاشتنی هستند که ما در این فرایند از پلیمرهای پاسخ ده استفاده می‌کنیم به این صورت که محلول (پلیمر) را داخل بدن بیمار تزریق می‌کنیم و این محلول در مجاورت با مایعات میان بافتی بدن قرار می‌گیرد، از شکل محلول به شکل جامد تبدیل می‌شود و دارو بین یک تا سه ماه (بسته به تنظیماتی که قبل از تزریق انجام شده) در بدن آزاد می‌کند.

وی با اعلام اینکه به ۷ کشور از جمله ترکیه، سوریه، روسیه، اکوادور و پاکستان صادرات داریم، بیان کرد: در حال حاضر ۲ قرارداد انتقال تکنولوژی ساخت داروی ضدسرطان با روسیه و ترکیه منعقد شده است.

کد خبر 6185202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      32 5
      خداقوت
      • بلوچستان ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        0 0
        سلام درمورد ترک همشون چرته تاحالا هیچ داروی درست نشده تو کل جهان که مواد رو بدون دردو خماری برطرف کند.
    • حسین رىیسی نژاد US ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      80 8
      از دوستانی که داروی ترک اعتیاد قطعی راتولید کردده اند تشکر میکنم اميدوارم هرچه زودتر این دارو به بازار بیاید
      • یجاد CA ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        42 30
        همین جوری رو هوا حرف نزن این دارو باعث میشه نفهمی که چقدر مصرف کردی خوب کسی که مصرف کننده هست که نمیتونه یکباره ترک کنه میره مصرف میکنه نمیفهمه چقدر مصرف کرده اینقدر میکشه تا سنکوب میکنه خوب این دارو کجاش خوبه این دارو یک قاتل پنهان است وقتی بیاد اون موقع تعداد مرگهای سنکوبی رو میفهمید چقدر میشه
      • حمید رضا همتی ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        25 8
        این بیچاره ها هنوز نمیدونند اعتیاد چی هست؟ این دارو دقیقا مکانیزم سم زدایی دارد و به جز آسیب وحشتناکی که به مصرف کنندگان مواد مخدر میرساند هیچ درمانی در پی ندارد.
      • نماد ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        12 3
        بله درست شده ولی عوارض آن آنقدر بالاست که تو چند سال بعد آرزوی مرگ می کنند. این خاصیت داروسازان است که مدت زمان و مکانیسم هر بدن را جداگانه بررسی نمی کنند . و مطمئن باشید این دارو فاجعه ببار می آورد .
      • شهرام ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
        3 1
        دوستان این دارو جدید نیست اسمش نالترکسون هست. که هم بصورت قرص روزانه یا ایمپلنت دندون یا بازو چند ماهه کاشته میشه.
    • ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      96 3
      الهی که بزودی برسه اون روزی که هیچ کسی در گیر اعتیاد نباشه و همه ی مردم زندگی پاک و سالمی رو تجربه کنن بدور از هرنوع مواد مخدری الهی آمین بحق الحسین ع 🤲
      • سعید ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        25 6
        سو مصرف مواد و اعتیاد ، عمر طولانی و اندازه عمر بشریت دارد،همیشه هست و خواهد بود فقط باید میزان آن در جامعه کنترل و محدود شود.
    • yavrshahbazii@gmail.com ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      51 12
      سلام وخسته نباشید لطفلا شماره جای که ما باید برا ترک بریم این امپول را تزریق کنیم
    • حسین IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      44 28
      این امر ممکن نیست چرا دروغ های بزرگ میگید مثل دستگاه کرونایاب هستش بس کنید این شرکت های دانش بنیان همش الکی هستش
      • سید علی ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        15 1
        خداقوت پروفسور...محقق....دانشمند..کجابودی تا حالا
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      35 8
      درودخدابر این متخصصان عزیزداروساز
    • شما IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      39 2
      لطفا یه شماره هم بزارید تا من برم ترک کنم
      • ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        22 3
        با این روش هرچی مواد بزنی باز خماری و حالت خوب نیست، نالوکسن و نالتروکسن هم کار همین داروی جدید که کشف شده رو انجام میده و هیچ فایده‌ای بجز حال خرابی نداره
    • عماد US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      20 5
      سلام. فقط حرف و خبر ولی عملا ندونیم داروی ترک اعتیاد از کجا و چگونه تهیه کرد چه فایده؟ اگه حقیقت داره آدرسی، تلفنی یک نشونی چیزی لطفا اعلام کنید. ممنون از (خبرتون) .
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      28 9
      ایا این دارو رو از ترکیه باید تهیه کنیم یا روسیه ؟ چون میدونم قطعا در ایران چنین دارویی قابل یافتن نیست!!!
      • ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        2 2
        برو به مراکز ترک اعتیادبهت می گن ..‌
    • FR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      23 13
      منتظر داروی ضد اعتیاد هستیم ای مردان واقعی خدا
    • ایرانی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      26 4
      ایشالله که بزودی واردبازار بشه ومصرف کنندگان مواد بلکه بتونن نجات پیداکنن دروودبرشما کاشفای ایرانی خداپشت پناهتان باشد
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      13 4
      خسته نباشید به دانش بنیان و متخصصان دارویی کشور خداپشت پناهتان با آرزوی موفقیت
    • حمیدرضا ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      32 3
      سلام وخسته نباشید تااونجایی ک بنده اطلاع دارم غیراز اراده قوی شخص معتاد داروی تاییدشده ای دردنیاوجود نداره، بقیه داروها ازجمله داروهای گیاهی مثل این ارگانو که دارن تبلیغ می‌کنند فقط کلاهبرداری وخوردن پول معتاد ناچار و درمانده هست
    • ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      46 9
      اعتیاد یک ماده ای هست فکر نکنم بااین داروی که اینها ساخته اند بشه ترک کرد ترک اعتیاد مرگ است تمام اگر نه خیلی‌ها ترک کردن ولی باز می‌کشند
    • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      39 4
      واقعا شما ساده هستید فرض بر این که دارای ترک اعتیاد و سرطان ساخته شده باشه مخصوصا داروی ترک اعتیاد به نظرتون مافیای وارد کننده مواد مخدر اجازه می‌دهند که این دارو به مرحله تولید صنعتی برسه و جان هزاران بیماری که با اعتیاد دست وپنجه نرم می‌کنند وزن و زندگی خود را فراموش کرده اند نجات پیدا کنند .
    • ناشناس ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      15 6
      ان شاءالله هیچکسی مریض یا مریض دار نباشه و خیلی زود این داروها وارد بازار بشه تا کسانی که نیاز دارن استفاده کنن و معتادان هم با این دارو به آغوش خانواده برگردن و طعم زندگی بدونه مواد رو بچشن گرچه عزیزان ما بخاطر همین سرطان لعنتی زیر خاک هستن ولی ان شاءالله دیگه اسمی از هیچ بیماری نباشه الهی آمین
    • عبدالرضا کیانی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      6 2
      سلام. دانشمندان خدا یارتان ومولا علی نگهدارتان باد. انشاالله داروی همه سرطان ها را کشف کنید چون مسیر ورود را پیدا کردید. حتی بیان اسم سرطان وحشتناک است. کسی مبتلا شود خدای ناکرده لحظه اول ازترس سکته می کند خدایا به توپناه می بریم. داروی صد اعتیاد هم نور علی نور است چون مشکل حداقل 19 الی20 درصد کشور
      • حجت IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        11 6
        دوست عزیز این داروی ترک اعتیاد سالهاست داره استفاده میشه و جز ضرر و آسیب بیشتر هیچ ثمری برای شخص معتاد نداره، سم زدایی یک خیانت بزرگه
    • ایوب عظیمی ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 4
      درود بر دانشمندان دلسوز وطنم ایران🌹🙏🏾👑لطفا داروی ترک اعتیاد رو به بازار عرضه کنید که از شر این مواد لعنتی راحت بشیم
    • علی ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      9 3
      دقیقا از تریاک رها میشوید و هرماه باید کلی پول بدین تا این دارو را بدن شما بکارن..همون قرص بی ۲ هستش منتها پشیرفتش که نیاز نیست هرروز قرص بزارید ماهی یکبار..پس ترک نیستش جایگزین هستش
      • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
        2 1
        لطفا بدون تحقیق اظهار نظر نفرمایید /هموطن منفی بافی ممنوع
    • ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      3 3
      سلام وخسته نباشی به دلاورهای کشورعزیزم خداقوت دمتون گرم هرجاهستید تنتون سالم دلتون خوش فکرتون آرام باشه چشم دشمنانمون کور باد الله نگهدارتون فقط شما روبخدا اول به فکر جوانان خودمون باشید سپاسگزارم
    • رئیسی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      8 0
      با سلام، اگه واقعا داروی ترک. اعتیادواقعیت داره پس چرا کمپ زدن وروز به روز تعداد کمپ ها داره بیشتر میشه
    • عباد ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      4 6
      دستمریزاد واقعا این داروی ترک اعتیاد چه کمکی بزرگ به خانواده ها می‌کند وجلوگیری از طلاق اجرتان با حضرت احدیت. از خداوند متعال توفیق روز افزون همراه سلامتی آرزومندم 💯💯🌹🌹🌹
    • مهدی نورا ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      4 4
      ضمن خسته نباشی خواهشاً درموردترک اعتیاد جامعه را نجات می دهید از سرطان بدتر است
    • اوخساری IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      15 6
      انشاالله که زود بیاد اونوقت تریاک ناب و ارزون وارد میشه که با خیال راحت میکشیم
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      6 2
      اگه واقعا داروی ترک, درمان اعتیادرا بدون درد و ناراحتی و عوارض تولید کنند قطعا به نظر من جهاد در راه خدا محسوب میشه ولی باید طوری مدیریت بشه تا افراد گرفتار در دام اعتیاد بتوانند به سهولت تهیه کنند نه آنکه اینقدر قیمت کذایی داشته باشه که مصرف مواد مقرون به صرفه تر باشه
    • سلام ودرودخدابه شهدا ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 3
      سلام ودرودخدابردلاورمردان بی ادعای این مرزبوم.انشاءالله به راحتی دردسترس عموم جامعه گیرید
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      11 4
      این داروها ،بیست سال پیش در آن طرف دنیا ساخته شده است ،و دارد از رده خارج می شود.
    • US ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      10 1
      ترک ده روز درد داره نگه داشتن ترک مهمه اونم دارو نداره
    • حسین فقیر IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      20 0
      این دارو توسط ی فرد غیر معتاد ساخته شده و حتما شکست میخوره..طرف بجای اینکه رو عوارض ترک کار کنه رفته ی امپول ساخته که نشئه گی رو ازببین ببره نمیدونه ما مصرف کنندگان کارمون از نشئه گذشته فقط بفکر تسکین هستیم فکر کرده کسیکه چندین سال مصرف داره کماکان نشئه و سرخوشه نه بابا
    • ناشناس ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      16 0
      اعتیاد رو باید درمان کرد نه ترک آیا میشه سرما خوردگی رو ترک کرد یا سرطان رو؟!
    • Sara ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      4 2
      سپاسگذارم پزشکان داروسازی که داروی ترک اعتیاد رو ساختین بسیار تشکر بیشتر جوانان کشور ایران دچار بیماری اعتیاد هستن
    • حجت ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      9 1
      سم زدایی خیانت به بیماران اعتیاد است، شما اول اعتیاد رو بشناسین بعد برای اعتیاد دارو کشف کنید... این روش چند ساله به جز آسیب بیشتر ثمری نداشته نکنید نکنید نکنید
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      9 1
      مسئله باید از ریشه حل شه نابودی تولید کننده و وارد کننده با این اختراعات فقط صورت مسئله پاک‌میشه
    • ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      6 11
      پسرم به شیشه اعتیاد دارد داره نابود میشه ، از کجا این داروی را تهیه کنم شما را به خدا کمکم کنید.
      • ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
        6 3
        این ها همه دروغ فکر میکنید کسی که ده یابیست سال مواد مصرف کرده چطور با یه دارو تو یه مدت کوتاه می‌تونه ترک کنه ببرید مراکزی برای این کار هستند که خیلی خوبه
    • مسعود محمدی ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 1
      درود بر دانشمندان ایرانی..... واقعا که نخبگان در ایران هستن
    • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      3 2
      واقعا کار بزرگیه.اگ راست باشه ۱۷ساله دنبال ترک مواد سنتی هستم.اگه درست شده باشه خدارو شکر
    • لیورپولیم ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      3 0
      سلام با آرزویی سربلندی برای شما دوستان زحمت کش و انشاالله نابودی این بلایی خانمان سوز یاحق
    • ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      9 2
      یه نفر از سرطان حرف نزد همه مردم درگیر اعتیاد خانمان سوز هستن که از هزارتا سرطان بدتره خدا نابود کنه اونکه مواد میاره تو ایران و سازندش خره بگیره تو سرش
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 2
      سلام پس چرا این داروی ترک اعتیاد در کشورمان نیست واستفاده نمیشود آیا صادرات بالاتر از مردم ایران است؟
    • بی نام ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      3 0
      سلام این داروي ترک اعتیاد رو از کجا میشه تهیه کرد لطفا راهنمایی کنید. یا چیز دیگری براي ترک قرص ب۲ دارین .
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 0
      چرا چرند میگی من ۱۷ساله لب به مواد و سیگار و حتی قلیون نزدم حتی چایی و قهوه هم نمیخورم
    • امیر ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      3 0
      سلام لطفاً نتیجه تست رو افرادی که نتیجه داده و سابق اعتیاد بیمار را اعلام کنید
    • Ppop ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 0
      داروی هر درد ناعلاج رو خدا سپرده دست عزرائیل ☠️⚱️⚰️💀
    • محمدمبین ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 0
      سلام کی واردبازارمیشه
    • احمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 0
      کرونا یاب را هم ساخته بودین!!!
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 0
      دم شما هم گرم اگه معتادا رو اینطوری جمع کنید خدا عاقبت بخیرتون میکنه
    • محسن ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      4 0
      اگه داروی ترک اعتیاد خودش اعتیاد آور نباشه خوبه نه مثل متادون بسازن همه رو بدبخت کنن
    • اخمد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 3
      داروی ترک اعتیادبراکسی خوبه که یک ماه بره کمپ بعداز اون داروبش تزریق کنن
    • فاطمه رهبر ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 0
      سلام وقت بخیر، میشه آدرس یا تلفن شرکت برام بفرستید داری ترک اعتیاد شما چقدر موفقیت داره؟
    • علی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      1 0
      داروی ترک اعتیادی که ذکر شده یکی از بهترین داروهاست فقط نمی‌دانیم باید از کجا آن را تهیه کنیم کسانی که از این دارو ایراد می‌گیرند می‌خواهند ترک کنند و یا از ترک می‌ترسند من یک بار این کار را کردم و بسیار راضی بودم تا زمانی که کپسول‌هایی که استفاده می‌کردم مصرف آن را قطع کردم و ۷ سال تمام راحت بودم
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      1 1
      دوستان لطف کرده و بگویید ما این دارو رو از کجا تهیه کنیم
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      1 0
      اگر همچین دارویی بیاد خیلی خوبه ولی آنقدر مافیا تو‌کارشون هست یکی رو خوب می‌کنه دوتارو می کشه مثل واکسن هاشون
    • رشید IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 0
      انشاالله که هر چه سریعتر داروی ضد سرطان و داروی ترک با قیمت مناسب وارد بازار شود،و امید به زندگی افراد سرطانی و بیماران معتاد برگردد،خدا قوت موفق باشید👌👏💛💛💛
    • ناشناس IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      واقعا چه خبره ما مهم نیستیم یا دست های پشت پرده با چنین روشهایی محتاج مان به فرادارو یا مواد کرده روند تولید و پخش داروها بعد چند دوره آزمایش بر حیوانات مانند موش انجام بشه بعد از مثبت و کم عارضه بودن محلول شیمیایی بر روی گروهی داوطلب انسانی در چند دوره آزمایش قرار میگیرد و پس از دریافت گواهی مراجع
    • farshid IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      دوستان چرا وقتی خودتون هنوز استفاده نکردین نتیجشو نمیدونید بد دارو رو میگین که اگه یک نفر یه نور امیدی تو دلش هست واسه ترک نا امیدش کنین هر تلاشی برای نابودی مخدر بشه تو هر جایه دنیا به نظرم خیلی مقدس و قابل احترامه چه بسا که حتی یه تلقین برای مصرف کننده داشته باشه....
    • ازاد ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      الهی بقدرت خداوند و نیروی پر عظمتش ریشه سرطان خشک شود. و ریشه کن. فقط نظر خداوند. الهی آمین
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      دارو ترک اعتیادی که وابستگی نداشته باشه اگه تولید بشه بزرگترین خدمت در تمام دوران به بشریت هست البته نه اینکه طرف بره مصرف کنه نفهمه نعشگیو باید از لحاظ بدنی درد و خماری نداشته باشه که معتاد از کلافگی دوباره بره سراغ مواد وقتی بدن کم نیاره دنبال مواد نمیری
    • ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      بهترین خبری که شنیدم تو تمام عمرم انشااله که راست باشه و وابستگی نداشته باشه
    • امیر نریمانی ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام دارو را از کجا تهیه کنم ترک اعتیاد۲۶۸
    • رضا رحیمی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام خسته نباشید از کجا میتونم از این داروی ترک اعتیاد قطعی سفارش بدم لطفا کمکم کنید
    • جواد سحرخیز IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      ماشاالله. لذت بردم از همت جوانان و دانشجویان و نخبه های کشور عزیزمان ایران
    • مصطفی IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام و درود.داروی ترک اعتیاد از کجا میشه گیر آورد. تو کمپ نیس چون الان برادر م اونجاست. این ها باید در داروخانه دولتی یا مراکز دولتی باشند میشه کسی راهنمایی کنه خیلی واجبه ممنون
    • ستاره IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سالهاست تو اخبارها میگن داروی ضدسرطان ساخته شده ، ولی کوووو، همش حرفه
    • زرشک IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      چند وقت است ،،چندین نوع واکسن پیدا شده ؟!! مثل واکسن کرونا! یک چیزی هست ،،،شاید هم همون واکسن کرونا باشه
    • ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      خدا از ان کسی که این دارو رادرست کرد راضی باشد کاش می شد مواد ار ایران جمع می کردی ومعتادی باقی نمی ماند معتاد نمی داند به سره خودش وخانواده اش وجامعه چه بلای سرشان می اورد خدا هر کی این مواد در مملکت پخش کرد هیچ وقت خیر نبیند امین تو راخدا این دارو را به ایران هم بیاورید به فکر فرزندان جامعه باشید
    • Ali IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام دوستان گول این حرف هارو نخورید فقط میخان جیب هاتون رو خالی کنن
    • محمد IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      خداقوت
    • ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      بهم میدادی فوقشم یکم دردم تحمل میکردم الان گرفتار متادون شدم هر ماه باید برم نزدیک یک میلیون بدم ک بهم متادون بدند اخه چرا نمیگین ک متادون خیلی بدتر از تریاک هست و چرا ی مریض با مصرف کم میاد بخاطر منافع خودتون بهش متادون میدید منم خوشحال ک دیگه پاک شدم نفهمیدم از چاله افتادم تو چاه الانم خواهشا باز
    • ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      ی اشغال دیگه درست نکنید بدید دست مردم یا جوون های عزیز ک چند بار مصرف کردن و مث من خبر از هیچی ندارن میان ک شما کمکشون کنید ی چیز بدتر از تریاک بهشون میدید ک نمیشه ترک کرد این متادون رو اخه چرا یعنی شما نمیتونید بجای متادون ب اونایی ک مصرف شون پایین هست ی دارو بدید و کلا ترکش بدید نکه گرفتار
    • ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      متادون ش کنید باز معلوم نیست این چه کوفتیه ک باز مردم رو بجای رهایی بیچاره شون کنید و فقط پول ب جیب ی عده دکتر الکی بره ازتمام کسانیکه تازه رفتن سراغ تریاک خواهش دارم مصرف نکن خودتو نجات بده خودت با داروهای مسکن نرو کلینیک ترک ک بهت متادون بدند یکم درد تحمل کن اونایی ک مصرفشون پایین و تازه شروع کردن
    • علیرضا IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام من چگونه می تونم داروی ترک اعتیاد شما رو استفاده کنم. آدرس یا شماره ی تلفن شما چیه؟
    • تهمینه ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام ودرود به شما فرزندان با غیرت وطنم من چهل سال باهمسرم ودوازده ساله که با پسرگرفتارم زجر میکشم جوانی وسلامتی وهمه زندگیم رو در این راه ازدست دادم به جرم گناه دیگران انشالله زودترتولید انبوه بشه وشامل بیمه که همه نجات پیدا کنن نمیدونم برای ترک گل هم هستش یا نه؟
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      سلام خدا رو شکر داروی برای ترک اعتیاد درست کردن انشاءالله که زود به بازار پخش کنن درمان کن این جوانان عزیز ما را به خدا قسم اعتیاد از سر طان بدتره سرطان نه بی شخصیتی میاره نه خارت می کنه نه خوردت می کنه تو جامعه می گین بنده خدا مرض شده این مرگ طبیعی هست که شفاش دست خداست انشاءالله شفای تمام مریضان
    • پوریا ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      در درمان اعتیاد باید جسم و روان و جهان بینی و نگرش معتاد به زندگی عوض بشه وقتی اثر نشئگی رو از بیمار بگیری و به جاش حال خراب روحی و احساس روانی نامطلوب رو تجربه کنه این درمان نیست و فقط بدحال کردن و یه آدم افسرده و بی انگیزه از بیمار ساختنه.تحقیقات نشان داده یک سال زمان می بره تا بدن طبیعی بشه
    • روح الله IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 1
      واقعاً متاسفم .صورت مسیله اعتیاد بر پایه جایگزینی مزمن هستش نه بر پایه مسمومیت مزمن. ترک واقعی ؟؟ چه معنایی داره. شما بیماری کلیه و قلب و دیابت رو ترک می‌کنی یا درمان میکنی؟ اعتیاد باید درمان بشه. با بلاک کردن گیرنده های مغز شما فقط جلوی جذب مواد رو می گیری. اثرات تخریبی که در اثر چند سال مصرف چی ؟
    • زهرا خمر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام انشالله دارویی باشه واقعا جوانان مارا از این بلا خانه مان سوز نجات بدیم دست متخصصان درد نکنه خسته نباشید
    • محمد ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      کار و باید به کاردان سپرد این رو من با تجربه ۲۰ سال مواد و الکل ، و حالا با تجربه و درمان ۱۱ سال زندگی بدون مواد ،الکل و سیگار میگم وقت خودتون رو باین حرفهای تکراری هدر ندید اگر واقعا خواهان درمان هستید
    • جعفر شیرمحمدی ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      با سلام دوستان من یک معتاد هستم الان خیلی وقته شمیایی وکلینیکی مصرف میکنم دیگه داغون شدم اگه واقعا راه مونده دیگه کمپ نزم راهنمایی کنید ‌ ممنونم
    • محمدرضا خرمشهری IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 1
      برای درمان اعتیاد قطع مصرف قسمتی از کار است . این طرز فکر معتاد گونه است که لازمه درمان بشه .
    • عذرا عمران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      چقدر واقعا خوشحال شدم از این دستاورد بزرگ چرا روی افراد معتاد اجرا نمیشه چطور میتونیم به این دارو دسترسی داشته باشیم
    • مهدی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 1
      درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر اورد درمان هر بیماری را ،پیروز وسر بلند باشی ای عاشقان
    • حمیدکرمی ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 1
      اعتیاد بیشتر از انکه بیماری جسمي باشد بیماری روحی و روانی است و بايد متخصصان اين حوزه‌ برنامه ریزی کنند
    • علی ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      از کجا این دارو تهیه کنم
    • ناشناس ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 1
      احسنت به ایرانی مقاوم و مبارز و تلاش گر نمی گه ما نمی توانیم سعی و تلاش می کنه و نشان می ده که ما می توانیم امام زمان نگهدارتون چون قدمی برای زمینه سازی ظهور برداشتید اسلام پیشرفته و مستقل
    • داود IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      داروی ترک اعتیاد چه تاریخی وارد بازار و داروخانه های ایران میشود؟؟؟ با چه نام تجاری؟؟ اگه واقعا اینطور که میگن باشه که عالی هستش
    • محمد رضوی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      آره جون خودت ضد سرطان
    • مجید DE ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      0 0
      سلام خسته نباشید لطفآ تا این دارو به بازار میاد یک کاری کنید که همون شربت اوپیوم راحت به دست مصرف کننده برسه که نخواد از بازار آزاد تقلبی شو بگیریم تو این شرایط اقتصادی ، چند تا کلینیک هم آدرس دادن گفتن برو میدن این شربت رو ، هر جا رفتم میگن لیست مون پر شده
    • ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      خدا خیرتون بده شما متخصیصین ایرانی ....هم برای سرطان و هم برای اعتیاد که این دو بیماری ریشه کشور رو خشک کرده