۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۷

رییس خانه مطبوعات استان ایلام تاکید کرد؛

لزوم قدردانی ادارات استان ایلام از خبرنگاران/مدیران ورود کنند

لزوم قدردانی ادارات استان ایلام از خبرنگاران/مدیران ورود کنند

ایلام-رییس خانه مطبوعات استان ایلام بر لزوم قدردانی ادارات استان از خبرنگاران ایلامی تاکید کرد و گفت: در آستانه روز خبرنگار، مدیران برای تجلیل از خبرنگاران ورود کنند.

سجاد صیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه روز خبرنگار قرار داریم و نیاز است ادارات استان به خصوص مدیران برای تجلیل از خبرنگاران استان ورود کنند.

وی با اشاره به نقش حیاتی رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرد تا با قدردانی شایسته، از زحمات یک ساله خبرنگاران استان تجلیل به عمل آورند.

صیدی با اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی، این روز را فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه دانست و گفت: خبرنگاران به عنوان پُل ارتباطی میان مردم و مسئولین، نقش بسیار مهمی در توسعه استان ایلام ایفا می‌کنند.

وی بر لزوم همراهی و تعامل سازنده بین رسانه‌ها و تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمت رسان تاکید کرد و از مدیران خواست تا با فراهم کردن امکانات لازم برای فعالیت مطلوب خبرنگاران، از تلاش‌های آنان در جهت پیشرفت و آبادانی استان حمایت کنند.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: قدردانی از زحمات خبرنگاران، در واقع ارج نهادن به ارزش والای حقیقت‌جویی و آگاهی است.

کد خبر 6185226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha