۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴

اسامی قاریان و دعاخوانان برگزیده تیرماه شورای عالی قرآن اعلام شد

اسامی قاریان و دعاخوانان برگزیده تیرماه  شورای عالی قرآن اعلام شد

قاریان و دعاخوانان برگزیده تیرماه شانزدهمین دوره ارتقای قاریان و هشتمین دوره دعاخوانان ممتاز سراسر کشور تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره‌های آموزش و ارتقا ازجمله اقدامات و تجربیات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر، بهره‌گیری از فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان‌های مختلف فراهم کرده است.

در شانزدهمین دوره ارتقای قاریان و هشتمین دوره دعاخوانان ممتاز سراسر کشور، سعید رحمانی، سیدعباس انجام، سعید بیژنی، مسعود نوری، علی قاسم‌آبادی، حسن مختاری، سعید حاجیان و رضا روانبخش به عنوان مدرس حضور دارند.

بنابر این گزارش، در جلسه تیرماه که در روزهای گذشته برگزار شد، ابراهیم ایزدی، محمدرضا احدی، وحید قیاسی و محمدرضا عباسیان از تهران، مهدی سیاحی از خوزستان، ابراهیم عبدی از آذربایجان شرقی، بابک اشرافی از آذربایجان غربی، میلاد مفتاحی از فارس، مهدی جعفری‌رامیانی از گلستان، سامان سبحانی از گیلان، حسین آقایی از البرز و محمدسعید علم‌خواه از قم به عنوان قاریان برگزیده و مهدی حسینی و محمدرضا عباسیان از تهران و سیدیاسر صفوی از فارس به عنوان دعاخوانان برگزیده تعیین شدند.

یادآور می‌شود، جلسات ارتقای قاریان و دعاخوانان، یک نوبت در ماه، به‌صورت غیر حضوری و مجازی، در قالب ۱۵ کلاس تشکیل می‌شود.

اسامی قاریان و دعاخوانان برگزیده تیرماه  شورای عالی قرآن اعلام شد

کد خبر 6185515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha