۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

بهترین زمان سفر به سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

بهتر است که قبل از سفر به سنگاپور آب‌وهوا و مکان‌های دیدنی ویژه همان فصل را بررسی نمایید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار داشته و به‌عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود. هرساله گردشگران زیادی با تور سنگاپور برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری که در این کشور جای گرفته‌اند و شرکت در جشن‌های بزرگ و باشکوهی که برگزار می‌شود به این کشور زیبا سفر می‌کنند. در سنگاپور که به نیویورک آمریکا مشهور است. آب‌وهوا در هر فصل تفاوت اندکی دارد؛ اما به‌طور کلی معتدل و گرم است. جهانگردان در سفر به سنگاپور در هر فصل می‌توانند از تماشای جاذبه‌ها و تفریحات آن لذت ببرند. تور سنگاپور با قیمت ارزان، جشنواره‌هایی با تخفیفات فوق‌العاده، مراسم آتش بازی، جشنواره یک ماهه غذا، جشن‌ها و مسابقات و … هر کدام در فصل مخصوص به خود برگزار می‌گردند. پس بهتر است که قبل از سفر به سنگاپور آب‌وهوا و مکان‌های دیدنی ویژه همان فصل را بررسی نمائید.

بهترین زمان سفر به سنگاپور از نظر آب و هوا

سنگاپور کشور کوچک و ثروتمندی است که در جنوب شرقی آسیا قرار داشته و با خط استوا ۱۳۶ کیلومتر فاصله دارد؛ از این‌رو دمای هوا در این کشور همواره معتدل و روبه گرما بوده و بین ۲۱ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد متغیر است. سفر در هر فصلی از سال جذابیت‌های خاص خود را دارد؛ اما باید بدانید که در بیشتر اوقات هوا در این کشور گرم و شرجی است. بارندگی در سنگاپور از نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) آغاز شده و تا ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) ادامه خواهد داشت.

بهار؛ بهترین فصل برای گردش در سنگاپور

در فصل بهار که از اواخر اسفند شروع می‌شود و تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد؛ آب‌وهوا بسیار مناسب، معتدل و کمی گرم است. در این فصل دمای هوا بین ۲۶ تا ۳۶ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده و باران‌های موسمی به میزان کم از مسافران بهاری استقبال می‌کنند. رطوبت در فصل بهار به میزان کم و قابل تحمل است. بهار در سنگاپور با شکوفه‌های زیبای درختان و گل‌های رنگارنگی که در کوچه و خیابان روییده، چشم هر گردشگری را به خود جذب خواهد کرد. در این فصل تعداد مسافران کمتر از تابستان می‌شود و شما می‌توانید با تور سنگاپور با هزینه تقریباً مناسب به این کشور رنگارنگ سفر کنید.

جشنواره‌ها و فستیوال‌های فصل بهار و جاهای دیدنی این فصل

مسافران نوروزی که در فصل بهار هوایی معتدل با تور سنگاپور نوروز ۱۴۰۴ به کشور سنگاپور سفر می‌کنند، می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی معبد دندان بودا در محله چینی‌ها، موزه ملی، جزیره پولائو اوبین، پارک هوایی مارینا بی سندز، پارک گاردنز بای بی دیدن نمایند. جشنواره‌های زیادی در این کشور برگزار می‌شوند که اغلب مردم جهان را برای شرکت و حضور در این کشور ترغیب می‌سازند. از جمله این فستیوال‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

جام قهرمانی بین‌المللی سنگاپور

چرخ و فلک غول‌پیکر در سنگاپور

جشنواره جاز

فستیوال بین‌المللی فیلم سنگاپور

امکانات ورزشی آبی

تابستان؛ بهترین فصل برای خرید از سنگاپور

در صورتی که با تور سنگاپور در فصل تابستان که هوای شرجی و گرم بوده و دمای هوا بین ۲۶ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد متغیر است، به این کشور سفر کنید مشاهده خواهید کرد که صبح زود یا اواخر غروب زمان مناسبی برای پیاده‌روی، تفریحات شبانه و خرید است. در ماه‌های خرداد و تیر بادهای موسمی می‌وزند و گاهی سرعت وزش این بادها بسیار زیاد می‌شود و ممکن است خطرناک باشد.

تفریحات فصل تابستان

اگر به خرید کردن علاقه دارید، تابستان زمان مناسبی است که با این هدف و با تور سنگاپور تابستان به این کشور سفر کنید. در این فصل جشنواره‌های خرید و کنسرت‌های موسیقی مختلفی برگزار می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از باغ وحش دیدنی و باغ گیاه‌شناسی نیز بازدید نمائید. مسافران علاقه‌مند به خرید از تمام دنیا به این فستیوال آمده و از بین برندهای مختلف، کالای خود را با تخفیف‌های فوق‌العاده خریداری می‌کنند. چند نمونه از تفریحات تابستانی در سنگاپور به شرح زیر هستند.

فستیوال غذای سنگاپور

فستیوال خرید

پارک پرندگان

تله کابین

بهترین زمان سفر به سنگاپور

پاییز؛ بهترین فصل برای سفر ارزان به سنگاپور

در فصل پاییز میزان بارندگی افزایش یافته و دمای هوا بین ۲۴ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود. بارندگی و رطوبت در این فصل بسیار زیاد بوده، به حدی که صبح‌ها سنگاپور در مه و بخار غوطه‌ور می‌شود. از ویژگی‌های سفر در این فصل می‌توان به ارزان بودن سفر به سنگاپور و تخفیف‌های ویژه بلیط، هتل و تور سنگاپور اشاره کرد. در این فصل گردشگری به‌دلیل آب‌وهوای بارانی کمتر بوده و این شاید دلیلی بر ارزان بودن قیمت تور سنگاپور باشد.

مکان‌های دیدنی پاییزی در سنگاپور

در این فصل با وجود بارش باران و رطوبت زیاد؛ اما باز علاقه‌مندان و مسافران خاص خود را دارد. ارزان‌ترین سفر در ماه پاییز است و به سبب خلوتی شهر شما می‌توانید از تفریح، خرید و تماشای اماکن بیشترین بهره را ببرید. از جمله تفریحات و مکان‌های جذاب سنگاپور در فصل پاییز می‌توان موارد زیر را نام برد.

مسابقه معروف و جهانی فرمول یک

فستیوال‌های بزرگ و شاد

موج‌سواری

مسابقه اتومبیل‌سواری در مسیر خلیج مارینا

زمستان؛ فرصت حضور در جشن سال نو سنگاپور – بهترین زمان سفر به سنگاپور

در فصل زمستان باد، باران و رطوبت به بیشترین مقدار خود می‌رسند. دمای هوا در این فصل در محدوده ۲۴ تا ۳۲ سانتی‌گراد است. اگر در فصل زمستان قصد سفر به سنگاپور را دارید، بهتر است به باران‌های شدیدی که گاهی باعث سیل می‌شوند، توجه بسیاری داشته باشید.

مکان‌های دیدنی زمستانی در سنگاپور

اگر هدف از سفر با تور سنگاپور به این کشور، تفریح و لذت بردن از تفریحات و جشنواره‌های آن است، زمستان انتخاب مناسبی خواهد بود. در زمستان انواع جشنواره‌ها و بازی‌ها و تفریحات، فستیوال‌های مهیج برگزار می‌شوند و جهانگرادانی که از سراسر دنیا به این کشور سفر کرده‌اند، از تماشا و شرکت در این تفریحات بی‌نهایت لذت می‌برند.

جشنواره سال نو چینی

مراسم آتش بازی

جشن سال نو

کنسرت‌های موسیقی

جشن‌های شبانه

فعالیت‌های فرهنگی

جشنواره وان چینگ

پیاده‌روی چینگای

بهترین هتل‌های سنگاپور برای نوروز

بهترین هتل‌های سنگاپور در هنگام نوروز، هتل‌های محبوب ۵ ستاره و ۴ ستاره‌ای هستند که در مکان‌ها و محله‌ای معروفی قرار گرفته‌اند که جاذبه‌های تاریخی را در خود جای داده‌اند. یکی از هتل‌های ۵ ستاره ارزان‌قیمت در این کشور، هتل وان فارر نام دارد. از دیگر هتل‌های ۵ ستاره‌ای که امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری را به مسافران خود ارائه می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل مارینا بی سندز

هتل ریتز کارلتون

هتل موندریان سنگاپور داکستون

بهترین هتل‌های سنگاپور

هتل مارینا بی سندز

هتل پارک رویال

هتل فولرتون

هتل کوئینسی

هتل هالیدی این اکسپرس

هتل دیز بای ویندهام

هتل سلطان

بهترین زمان سفر به سنگاپور

سخن پایانی

سنگاپور یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا است. این کشور کوچک به‌دلیل قرارگیری در نزدیکی خط استوا، از آب‌وهوایی گرم و شرجی برخوردار بوده و اغلب با باران‌ها و بادهای موسمی همراه است. شدت باران و باد در بعضی از فصل‌ها به اوج خود می‌رسد؛ در نتیجه طبیعی است که در هر فصلی جشن‌های ویژه‌ای برگزار شوند. اگر با تور سنگاپور به این کشور سفر می‌کنید و علاقه زیادی به خرید کردن دارید، می‌توانید با تور سنگاپور تابستان از تخفیفاتی که همه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهند، بهره ببرید. در این فصل کالاها از تمام برندهای دنیا در سنگاپور یافت می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمت بسیار به‌صرفه خریداری نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6185546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha