۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

تماشای «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» در مرکز تئاتر کانون

تماشای «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» به کارگردانی مشترک داود زارع و نرگس اصغری از ۱۵ مرداد در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیدن این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی مشترک داود زارع و نرگس اصغری و سفارش مرکز تولید تاتر کانون تهیه شده به تمامی خانواده‌ها پیشنهاد شده است چه آنها که نوجوان دارند و چه آنها که به زودی فرزندشان به سن نوجوانی می‌رسد.

در خلاصه داستان نمایش که هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود، آمده است: دختری در جشن تولد ۱۶ سالگی خود متوجه می‌شود که افراد حاضر در میهمانی‌اش با وجود ظاهر خوشحال و راضی با مشکلات بسیاری در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. این موضوع باعث ایجاد همدلی بیشتر در بین آنان می‌شود.

«نمایشی با، برای و درباره نوجوانان» توضیحی است درباره بازی‌گران و مخاطبان این نمایش که نام بازی‌گران به شرح زیر و بر اساس حروف الفباء سارینا ابراهیم‌زاده، عرشیا حسینی، کیمیا حیدری، بهاره دلیر، طناز رجایی، سوگند زارع لواسانی، کیمیا محمدی، ثنا مهدی‌فر، حدیثه ‌میرزائی، نیما نظری، احسان نیک‌طلب و فرزین ودادی و گروه سنی مخاطب ۱۰+ سال اعلام شده است.

همچنین از حسن دادشکر کارگردان شهیر و پیشکسوت نمایش‌های کودک و نوجوان به عنوان مشاور کارگردان، داود زارع طراح صحنه و لباس، امیرحسین شقاقی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملوفرد طراح نور، داود زارع انتخاب‌کننده موسیقی، سروشا سوری منشی صحنه، ریحانه زارع مدیر صحنه، اختر تاجیک و مهفام شیخ جعفری عکاس و آموزشگاه بازیگری و موسسه هنرهای نمایشی توانش روابط عمومی نام برده شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

این نمایش از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز باسابقه تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران روی صحنه می‌رود.

کد خبر 6185573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha