۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۴

آیین تجلیل از «حاج امیر علی شعبانی» در ویژه برنامه پرده عشاق

آیین تجلیل از «حاج امیر علی شعبانی» در ویژه برنامه پرده عشاق

مراسم تجلیل از «حاج امیرعلی شعبانی»، دوشنبه ۱۵ مرداد ماه سالجاری در آستانه ماه صفر ۱۴۴۶ ه. ق در ویژه‌برنامه پرده عشاق فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ویژه برنامه «پرده عشاق» همچون سالهای گذشته از آن دسته مفاخر حسینی که تأثیری بسزا در رونق عزاداری هیأت‌های شهر تهران داشته و دارند، تجلیل خواهد شد.

هدف از برگزاری این برنامه تقویت هویت دینی شهروندان، معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی، شهری و محلی، الگوسازی برنامه‌های فراگیر و جریان‌ساز محتوا محور با اثرگذاری بر مخاطبان و گسترش محاسن و فضائل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی و خصلت‌های محوری است.

امیرعلی شعبانی مدیر هیأت مکتب علی (ع) که از سال ۱۳۵۰ در تهران آغاز به کار کرد او از سال ۱۳۷۴ مسؤولیت این هیأت را به عهده دارد. یکی از برنامه‌های مهم این هیأت، دسته روی در آئین مسلمیه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است.

گفتنی است در این مراسم سعید مقدسیان معاون امور پیر غلامان بنیاد دعبل، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی و سید محمود مؤمنی روحانی پیر غلام حضور خواهند داشت.

تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان امیرعلی عدالت خواه، مرثیه سرایی علی ترابی از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اجرای تعزیه توسط گروه فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل العباس (ع)، مرثیه سرایی توسط مداح نوجوان امیر حسن کامران و پخش کلیپ از جمله برنامه‌های این مراسم تجلیل خواهد بود.

فرهنگسرای اخلاق، در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

کد خبر 6185811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha