۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۵

روسیه تصاویر لحظه بازداشت جاسوس آمریکایی در مسکو را منتشر کرد

روسیه تصاویر لحظه بازداشت جاسوس آمریکایی در مسکو را منتشر کرد

رسانه‌های روسی تصاویری را منتشر کردند که لحظه دستگیری جاسوس آمریکایی در هتلی در مسکو را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وب‌سایت خبرگزاری «راشاتودی» روسیه تصاویر بازداشت «پل ویلان» جاسوسی آمریکایی در مسکو را منتشر کرد.

پل ویلان که اخیراً در تبادل زندانی‌ها بین واشنگتن و مسکو آزاد شد، سال ۲۰۱۸ به جرم جاسوسی و تلاش برای دست‌یابی به اطلاعات مربوط به کارمندان و مقامات سرویس‌های امنیتی روسیه در هتلی در مسکو بازداشت شد.

این جاسوس آمریکایی در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸ پس از آن در هتل متروپل مسکو بازداشت شد که یک کارت حافظه از یک منبع روس دریافت کرده بود؛ کارت حافظه‌ای که حاوی اطلاعات محرمانه درباره سرویس‌های امنیتی روسیه بود.

کد خبر 6186473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      وقتی داخل روسیه جاسوس دارند بعد انتظار داریم تو ایران نباشه برای به انجام رساندن ترورها آن همه این همه ترور شخصیت ها در سال های گذشته تا به امروز و حتی در انجام رساندن ترور یک مهمان در کشور
    • NP IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      چقدر هم غرب آدم های ساده برای چنین کارهایی استفاده می کنه هیچ کسی هم از ظاهرشون کوچکترین شکی نمی کنه . چقدر روسیه در اطلاعات امنیتی ماهر هستند که به راحتی چنین شخصی با ظاهر فریبنده ای رو به راحتی شناسایی دستگیر کردند .
    • NP IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      کلا غرب اسرائیلی ها همه جا در کشورهای منطقه نفوذی جاسوس زیاد دارند حتی در خود کشورهای به قول خودشان با آنها دوست هستند . همه اطلاعات کشورها در منطقه به این صورته که به انجام رسیدن ماموریت های آنها و حتی به انجام رساندن ترورها موفق می شوند . خدا لعنتشون کنه