۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲

۹ کودک بر اثر ریزش دیوار در هند کشته شدند

۹ کودک بر اثر ریزش دیوار در هند کشته شدند

پلیس روز دوشنبه اعلام کرد که پس از فروریختن دیواری در جریان یک مراسم مذهبی هندوها در ایالت مادیا پرادش در مرکز هند، دست کم ۹ کودک کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایندیاتودی، این دیوار در روستای شاهپور در ناحیه ساگار، در حدود ۲۰۵ کیلومتری شمال شرقی بوپال، پایتخت مادیا پرادش فرو ریخت.

به گفته یک مقام پلیس، این حادثه غم انگیز در نزدیکی معبد حردالبابا در شاهپور اتفاق افتاد، ۹ کودک بین ۱۰ تا ۱۵ ساله در اثر ریزش دیوار کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. مردم برای یک مراسم مذهبی در معبد تجمع کرده بودند که دیوار خانه کنار معبد روی آنها فرو ریخت. این خانه قدیمی ۵۰ ساله در فصل جاری باران‌های موسمی به خاطر باران شدید تخریب شده بود.

بلافاصله پس از این حادثه، مقامات پرسنل نیروی واکنش به بلایا و تیم‌های پلیس را برای انجام عملیات نجات و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار به محل اعزام کردند.

کودکان مجروح به بیمارستان منتقل شده اند.

روز شنبه هم چهار کودک در حادثه ریزش دیوار در منطقه روا در این ایالت کشته شدند. این کودکان در گروه سنی پنج تا هفت سال در حال بازگشت از مدرسه بودند که دیوار روی آنها فرو ریخت. صاحبان خانه‌ای که دیوار آن فرو ریخته دستگیر شدند.

کد خبر 6186548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha