نتانیاهو روند عادی‌سازی روابط با ریاض را فعلا متوقف کرد

نتانیاهو روند عادی‌سازی روابط با ریاض را فعلا متوقف کرد

تلویزیون رژیم صهیونیستی از تعلیق اقدامات تل آویو برای عادی سازی روابط با عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته اقدامات برای عادی سازی روابط با عربستان سعودی را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موکول کند.

در این گزارش آمده است، نتانیاهو در حالی این تصمیم را گرفته که آمریکا شاهد تحولات سیاسی سریعی است. باید منتظر بود و دید که چه کسی در انتخابات این کشور پیروز می‌شود.

در ادامه این گزارش تاکید شده است، قرار بود نتانیاهو از طریق عادی سازی روابط با عربستان یک برگ برنده برای خود و تثبیت شرایط سیاسی اش در سایه اوضاع متشنج نوار غزه دست و پا کند.

در گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است که غالباً مسئولان صهیونیست معتقدند بازگشت ترامپ به قدرت می‌تواند به عادی سازی روابط میان تل آویو و ریاض منجر شود.

کد خبر 6186643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      7 0
      همون ترامپ هم به کرسی بشینه فیلم ترامپ در دوره ی ریاست جمهوری هست دیده شد که می گفت من کشورهای عربی رو دوست دارم چون پولشون برام مهمه دوست دارم 🤣 یعنی نتیجه می گیریم که خود اعراب این کشورها برای ترامپ ارزشی نداشته بلکه برای ترامپ مهم اقتصاد اون پول زیاد اعراب به نفع منافع خود و کشورش بوده
    • NP IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      9 0
      والا نمی دونم چرا کشورهای عربی سعی نمی کنند بیدار شوند واقعیت رو شفاف ببینند که بابا چه بایدن باشه چه ترامپ که خود ترامپ هم در گذشته رسما فیلم سخنرانی اش است اعلام کرده ، شما ارزشی براشون ندارید مهم منفعت غربی هاست که از شما به جیب آنها در منطقه سرریز خواهد شد وسلام .
    • مهر ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      عادی سازی ریاض با اسراعیل بسیار پرهزینه است بهتر که کلا رابطه تا به رسمییت شناختن فلسطین قطع شود