۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

بابایی‌کارنامی:

توقع ما در اجماع لزوما در کابینه نیست

توقع ما در اجماع لزوما در کابینه نیست

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: حتما همسویی جریان‌های سیاسی با رییس جمهور خواهدبود، اما اجماع صورت نمی گیرد و همچنین توقع ما در اجماع لزوما در کابینه نیست. 

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر گفت: نمی‌توانیم دقیق بگوییم پیش‌بینی ما درباره افراد کابینه چه هست، ولی طبق اخبار و اطلاعات و تحلیل‌هایی که داریم این‌طور باید گفت که حتماً همسویی جریان‌های سیاسی با رئیس جمهور خواهدبود، اما اجماع صورت نمی‌گیرد و همچنین توقع ما در اجماع لزوماً در کابینه نیست.

وی ادامه داد: اجماعی رئیس جمهور مطرح کرد، یعنی همه باهم برای ارتقا و پیروزی نظام جمهوری‌اسلامی تلاش‌کنیم. نباید توقع داشت همه جریان‌های سیاسی در کابینه مهره داشته‌باشند، بنده این توقع را معیار نمی‌دانم؛ معیار همان شاخص‌های رهبرانقلاب مثل پاک‌دستی و اعتقاد به قانون واصل انقلاب‌اسلامی است، از همه مهم‌تر این‌است که باید با منشور دولت همراهی داشته‌باشد.

وی گفت: کابینه‌دولت رئیس‌جمهور باید کابینه‌ای باشد که متعهد و ملتزم به اساس و بنیاد انقلاب‌اسلامی در سراسر کشور باشد و در سیاست‌خارجی هم باید همسویی بسیار خوبی داشته‌باشد ولی نمی‌توان حدس‌زد چه کسانی هستند؟ فقط باید گفت این شاخص‌ها ملاک است.

کد خبر 6186897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha