۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

ماده ۱۰۰ مجوزی برای شهرفروشی قانونی!/پخش قسمت جدید «سرطان اجتماع»

ماده ۱۰۰ مجوزی برای شهرفروشی قانونی!/پخش قسمت جدید «سرطان اجتماع»

قسمت جدید مستند «سرطان اجتماع» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام زاده با بررسی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها دوشنبه ۱۵ مرداد روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند «سرطان اجتماع» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن اسلام زاده و قلم محمود عزیزی محصولی از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است.

مجموعه «سرطان اجتماع» با هدف شناسایی تنگناهای اقتصادی، به سراغ گلوگاه‌های مفاسد اقتصادی می‌رود. این مستند بنا دارد با مروری بر پرونده‌های مجرمانه اقتصادی، روند اختلال در سیستم را از مرحله شکل‌گیری معضلات تا خروجی، همراه با انواع نابسامانی‌های اقتصادی در زندگی مردم به نمایش درآورد.

مجموعه مستند «سرطان اجتماع» در حوزه «ماده ۱۰۰» امروز دوشنبه ۱۵ مرداد به معضل شهرفروشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در ایران می‌پردازد و به طور خاصه عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها را زیر ذره بین قرار می‌دهد.

مجموعه مستند «سرطان اجتماع» در ۱۰ قسمت، کاری از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با مشارکت شبکه مستند سیما و موسسه شهید آوینی قرار است تا چهارشنبه ۱۷ مرداد هر شب شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند برود.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مستند را ساعت ۲۴ و ۱۰ صبح روز بعد از قاب همین شبکه تماشا کنند.

کد خبر 6186924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha