۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳

رییس حوزه هنری کردستان:

هنرمندان با آموزش نسل جوان بستر رشد و توسعه را رقم بزنند

هنرمندان با آموزش نسل جوان بستر رشد و توسعه را رقم بزنند

سنندج_ رییس حوزه هنری کردستان گفت: هنرمندان صاحب تخصص و تجربه با آموزش نسل جوان می‌توانند بستر رشد و توسعه را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی ظهر دوشنبه در دیدار با هنرمندان سقزی در حاشیه کارگاه هنر و زندگی فردین صادق ایوبی اظهار کرد: هنرمندان صاحب تخصص و تجربه در تمامی رشته‌های هنری با آموزش نسل جوان و ارائه مشاوره به مدیران و صاحبان کسب و کار در تصمیم‌سازی‌ها می‌توانند، بستر رشد و توسعه جامعه را رقم بزنند.

وی افزود: هنرمند در حوزه‌ای که فعالیت داشته باشد، با زبان هنر به بهترین نحو ممکن می‌تواند در انتقال پیام موفق باشد.

فرهادی، تأثیر گذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در جامعه با زبان هنر، عالی توصیف کرد و گفت: هزینه کردن در این عرصه، بهترین سرمایه گذاری برای توسعه جامعه است.

وی هنرمندان صاحب تحصیلات و تخصصی و تجربه را، گنجینه‌هایی ارزشمند دانست و گفت: متولیان امور فرهنگی و هنری باید بسترهای لازم را برای انتقال سواد و تجارب این افراد به نسل جوان فراهم نمایند، که این مهم یکی از برنامه‌های اولویت دار حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری کردستان حمایت‌های همه جانبه از هنرمندان متعهد را رسالت اصلی حوزه هنری خواند و اظهار کرد: آموزش تربیت و هدایت علاقمندان به هنر هم یکی دیگر از رسالت‌های حوزه هنری که در این کارگاه‌ها رقم می‌خورد.

فرهادی کشف استعدادهای درخشان عرصه هنر و تقویت ارتباطات بین هنرمندان را یکی دیگر از مزیت‌های این کارگاه‌ها دانست و افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه هنری با کمک فرمانداری‌ها و مدیریت شهری از توان و ظرفیت هنرمندان صاحب تخصص و تجربه سطح استان در همه شهرستان‌ها بهره خواهیم گرفت.

وی در پایان نگاه فرهنگی شهردار و شورای اسلامی سقز را قابل تقدیر خواند و بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با تمام ظرفیت و پتانسیل خود در کنار آنها حاضر به ارائه خدمات به هنرمندان این شهر است.

در حاشیه این کارگاه، کارگاه سواد تخصصی سواد هنری برای اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری سقز برگزار شد.

کد خبر 6186956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha