۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۱

یادداشت مهمان؛

خاخام گلازرسون می‌گوید اسرائیل با ادامه این روش نابود می‌شود

خاخام گلازرسون می‌گوید اسرائیل با ادامه این روش نابود می‌شود

خاخام «گلازرسون» مدعی است بر اساس رمزخوانی کدهای داخل تورات، ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد و اگر اسرائیلی‌ها به روش فعلی خود ادامه دهند نابودی آنها در این حمله تقریباً تضمین شده است.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: علی معروفی آرانی کارشناس یهودیت و صهیونیسم به‌تازگی و در روزهایی که سران و شهروندان غاصب رژیم صهیونیستی در وحشت انتقام خون اسماعیل هنیه توسط ایران به سر می‌برند، یادداشتی با عنوان «از عوادیا یوسف تا خاخام "گلازرسون" پارسیان سرزمین‌مان را نابود خوهند کرد» نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

مشروح این‌یادداشت در ادامه می‌آید؛

عوادیا یوسف خاخام بزرگ صهیونیست و رهبر حزب معنوی ارتدوکس (شاس) اسرائیل و اصلی ترین شاخه سیاسی هاردیم های اسراییل که ۱۱ سال پیش در قبضه مرگ فرو رفت یکی از جنجالی ترین وآشفته حال ترین خاخام صهیونیست بود که با رفتار و گفتارهایش در مورد ایران و حتی سردمداران رژیم صهیونیستی همواره در صدر اخبار این رژیم قرار داشت.

هدف از این یادداشت بررسی علت وهن گویی و خرافه پردازی خاخام های یهودی است که هر چند بار برای جلب توجه در رسانه های صهیونیستی و با هدف کسب منفعت و همچنین در کانون توجه قرار گرفتن در بین مقامات سیاسی و مذهبی اسراییلی مهملاتی را بیان و در پی آن در میان مریدان و ساده لوحان صهیونیستی به پیشگویی و خرافه گویی می پردازند تا در مقام یک قدیس و مؤمن به دین ظهور کنند.

«عوادیا یوسف» سابقه زیادی در اظهارات نژادپرستانه در مورد غیر یهودیان دارد. وی اغلب از عبارت «جنتیل» برای اشاره به غیر یهودیان استفاده می‌کرد. این عبارت لاتین هرچند معنایی مشابه «غیریهودی» دارد، اما بسیاری آن را عبارتی تحقیرآمیز می‌دانند.

وی درباره «جنتیل» ها گفته است: تنها هدف خلق غیریهودیان، خدمت به یهودیان است. جنتیل‌ها به چه درد می‌خورند؟ آن‌ها کار می‌کنند، شخم می‌زنند و درو می‌کنند. ما مثل یک ارباب (افندی) می‌نشینیم و تنعم می‌کنیم. به این خاطر است که جنتیل‌ها خلق شده‌اند.

هرچند که «عوادیا یوسف» خود را حامی مذاکرات سازش و راهکار دو دولتی نشان می‌داد، اما مواضعی که وی در مورد اعراب داشت، دروغین بودن این ادعای وی را ثابت می‌کرد. وی به پیروان خود توصیه می کرد که به هیچ‌وجه نسبت به اعراب «بخشایشگر» نباشند و باید آن‌ها را با موشک نابود کرد. آن‌ها شیطان و ملعون هستند. یوسف پیش از آن هم عرب‌ها را «مار» خوانده بود.

«عوادیا یوسف» در سال‌های قبل از مرگ و در پی مطرح شدن بحث اقدام نظامی رژیم‌صهیونیستی علیه ایران، موضع‌گیری‌هایی نیز علیه ایرانی‌ها داشت. وی در مراسم دعای روزهای شنبه، از پیروان خود خواسته بود برای «نابودی دشمن پارسی» دعا کنند. یوسف با بیان اینکه نام ایران باید در مراسم تبرک سال نوی یهودیان به عنوان یکی از دشمنان قوم یهود مطرح شود، گفته بود: زمانی که در دعاهایمان نابودی دشمنانمان را می‌خواهیم، باید به ایران و دیگرانی که اسرائیل را تهدید می‌کنند، فکر کنیم. باشد که خدا نابودشان کند.

و اما خاخام گلازرسون، به نقل از وب سایت روزنامه اسراییلی «جروزالم پست»، خاخام «ماتیت‌یاهو گلازرسون» ۸۲ ساله که بیش از ۳۰ کتاب مذهبی نوشته و به پیشگویی از روی کدهای مخفی تورات شهره است، در این ویدئو مدعی شده بر اساس خوانش کدهای رمزی که در آیات تورات وجود دارد، ایران به اسراییل حمله و این کشور را نابود خواهد کرد.

خاخام «گلازرسون» مدعی است این پیشگویی خود را از روی کدهای رمزنگاری شده کتاب مقدس یهودیان می‌گوید. این کدها شامل کلمات پیچیده‌ای هستند که در تورات یافت می‌شود و به عقیده بعضی‌ها حاوی پیام‌های پنهانی خدا برای بندگان است. او در ویدئویی که منتشر کرده عنوان داشته؛ کدهای رمزی داخل آیاتی را کنار هم چیدم و جمله «ایران تیکوف» (ایران حمله خواهد کرد) را از میان آیات بیرون کشیدم. او سپس در بخش دیگری از پیشگویی خود درباره سال این واقعه مدعی می‌شود که این حمله در سال ۵۷۸۳ یهودی (۲۰۲۳ میلادی) انجام خواهد شد.

این خاخام یهودی مدعی است بر اساس رمزخوانی کدهای داخل تورات، ایران به اسراییل حمله خواهد کرد و اگر اسرائیلی‌ها به روش فعلی خود ادامه دهند نابودی آنها در این حمله تقریباً تضمین شده است.

خاخام گلازرسون عنوان می کند که به نظر می‌رسد و قایع سیاسی جاری در اسرائیل به سقوط این کشور اشاره دارد. متأسفانه از آنچه امروز می‌بینیم، به ویژه با این افراد، شما می‌دانید که «لاپید» و «لیبرمن» (رهبران ائتلاف اپوزیسیون «آبی و سفید» و نیز وزیر دفاع سابق اسراییل که اکنون مخالف سرسخت بنیامین نتانیاهو است) همه اقدامات‌شان علیه تورات است. اما کسی چه می‌داند؟

به گفته گلازرسون، راه حل جلوگیری از حمله ایران به اسراییل توبه است و او به مواردی دیگر از کدهای پیشگویانه در تورات اشاره کرد که به «توبه» و «مسیح: اشاره می کند. اگر اسرائیل توبه کند و تمام احکام خدا در تورات را رعایت کند، آن‌گاه بر اساس کدهای کتاب مقدس خدا «وعده» دیگری را تحقق می‌بخشد و اسراییل را نجات می‌دهد.

همچنین خاخام دوید فیلدمن یکی از خاخام های دیگریهودی که در نیویورک زندگی می کند درباره صهیونیست ها می‌گوید که صهیونیسم در حقیقت یک فاجعه است و برای یهودیان مذهبی آشکار است که تراژدی که در جنگ جهانی دوم برای یهودیان رخ داد نیز، به دلیل فتنه های صهیونیسم بود.

تاکتیک اصلی صهیونیسم برای کسب مشروعیت این است که تظاهر می کند نماینده همه یهودیان است و همین به آنها اجازه می دهد هر کسی را که با آنها مخالفت کند ضد یهودی بنامند. یهودیان مذهبی این روزها از هر فرصتی برای اعتراض به سیاست‌های رژیم صهیونیستی استفاده می کنند.

خاخام رونان شاولوف مدعی شد: بزرگترین جنگ ایران و اسرائیل و همه اینها به این دلیل است که ایران همه جبهه‌ها را اداره می‌کند: سوریه، حزب‌الله، غزه و همچنین در مرزهای اردن. ما به دام افتاده‌ایم، بنابراین اگر بخواهیم از جایی فرار کنیم، جایی نداریم. ما در دوره‌ای نیستیم که معجزه رخ دهد و دریا به دوازده قسمت تقسیم شود (کنایه به شکافته شدن دریا با دعای حضرت موسی). فقط باید از خداوند کمک بخواهیم.

او در ویدئویی که منتشر کرده کدهای رمزی داخل آیاتی را کنار هم می‌چیند و جمله «ایران تیکوف» (ایران حمله خواهد کرد) را از میان آیات بیرون می‌کشد. این خاخام یهودی مدعی است بر اساس رمزخوانی کدهای داخل تورات، ایران بین سال های (۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴ میلادی) به اسراییل حمله خواهد کرد و اگر اسراییلی‌ها به روش فعلی خود ادامه دهند نابودی آن‌ها در این حمله تقریباً تضمین شده است.

خاخام یهودی: مرگ بهتر از خدمت در ارتش اسرائیل است

با ادامه فشارها و زمین‌گیر شدن ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، «زوی فریدمن»، یهودی گفته است که مرگ بهتر از خدمت در ارتش اسراییل است.طبق نظرسنجی‌های شبکه‌های اصلی اسرائیلی، اکثریت اسرائیلی‌ها خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام هستند.در صورتی که اکنون انتخابات برگزار شود، بنی گانتز نتانیاهو را شکست خواهد داد.

«زوی فریدمن»، می گوید که از نظر اعتقادات یهودی، ۱۰۰٪ مطمئن هستم که رژیم اسرائیل پایان خواهد یافت. این از نظر دینی است. ما منتظر آن روز هستیم و برای آن روز دعا می‌کنیم. مطمئنم این روز خیلی زود فرا خواهد رسید.

خاخام یسرائیل ویس در مورد نابودی رژیم صهیونیستی می گوید که ما با هر کاری که رژیم صهیونیستی انجام می دهد مخالفیم.. با اصل وجودی آن مخالفیم. آنها بدعت گذار هستند و ازدین خدا خارجند. فلسطین را به صورت غیر قانونی و برضد خواست الهی اشغال کرده اند بر علیه ساکنان مظلوم غزه و مردم فلسطین جنایتها مرتکب می‌شوند. ما در کل جهان در حمایت از فلسطینیان تظاهرات می کنیم زیرا ما هرگز این اشغال را نمی پذیریم.

یهودیت دینی ۳۰۰۰ ساله است که خدا فرستاده است، اما صهیونیسم جنبش بدعت گذاران است. آنها نماینده یهودیت نیستند و تلاش می کنند ادعا کنند کاری که انجام می دهند به نام خداست. ما یهودیان به جهانیان تأکید می کنیم که آنها دروغگو و تهمت زن هستند. آنها شیطانند. ما برای همه کسانی که از دست آنها رنج می برند می گرییم.

اسماعیل هنیه با پیام صلح به قطر آمد تا آنچه را که می تواند برای مردم فلسطین انجام دهد و چون می خواست به یک راه حل برای آزادی فلسطین برسد صهیونیست‌ها او را ترور کردند و این مایه غم و اندوه یهودیان در سراسر جهان است.

در پایان امروز شاهدیم که گویا دل‌های همه مسلمانان و شیعیان و آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان جهان برای ظهور و قیام حضرت پر می‌کشد، اشک‌ها فرو می‌ریزد و قلب‌ها برایش می‌تپد. شاید به اذن الهی تنها یک «یا حسین» دیگر باقی مانده است. شاید تمامی این فتنه‌گری‌های بی‌سابقه و رذالت‌ها و شناعت‌های دشمنان اسلام که همه نیروهای پیدا و نهان خود را از صدر تا ذیل به میدان آورده و با تمام قوا بر طبل جنگ آخرالزمان می‌کوبند، نشان از همان قریب‌الوقوع بودن ظهور دارد.

کد خبر 6186994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سوره ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      10 0
      داداش اگه دعا واسه نابودیمون نمیکنی یه کامنت بذاریم ...
      • لعیا فروتن IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        6 0
        صهیوینسم باید اعتدال سازی بشه ودودولتی مقدس ایجادبشه
      • اشکانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        5 0
        نمی دانی صهیونیزم چیست اعتدال صهیونیزم؟!!!!!.... لطیفه ی خنده دار...... گرگ خونخوار درنده و لاشخور را باشکولات آدم نکنید
      • ناقوس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        5 0
        فردا انشالله با ورود رسمی و سنگین حزب الله لبنان به جنگ اسرائیلی ها طعم شکست را بیشتر خواهند چشید و برای ریختن خون ۱۰۰۰۰ شهید غزه و انهدام غزه تقاص پس خواهند داد.هیچ اسرائیلی نباید در فلسطین اشغالی باقی بماند.سازش و صلحی در کار نخواهد بود.توبه گرگ مرگه
      • نجمه IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        باطل قطعا نابود شدنی است و حق ماندنی..صهیونیست قطعا نابودخواهد شد ..این وعده ی خداست
      • کهک IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 1
        خدا دعاهای ما رو هم مستجاب نمیکنه چه برسه به شما خون ریز ها رو دیگه خخخ
      • ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        5 1
        این نسل‌کشی موردی نیست که تنها طی دو ماه گذشته شاهد آن بودیم. اشغال فلسطین هم اشتباه است، این یک جرم است.
      • گفتمان ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        یوسف خاخام افراطی صهیونیسم درعید فصح یهودیان اظهار داشت:«نباید به آنها رحم کرد، باید آنها را با موشک بمباران کرده و نابود کنیم، آنها شرور و ملعون هستند.» خدا نسل شما را بزودی در این دنیا بخشکاند
      • گردان عاشورا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        5 1
        به زودی موشک های هایپر سونیک سپاه قلب تلاویو را سوراخ خواهد کرد.وهمه شما دعاهایتان مستجاب خواهد شد.
      • صفورا ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 1
        شماها در برابر ایران و اراده آن عددی نیستید.
      • جهرمی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        چراغي را كه أيزد برفروزد هر انكس پف كند ريشه اش بسوزد. أنشالله
      • حزب الله IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        این خاخام یهودی نمونه داعش در لباس یهود می باشد انسان بودن را کلا فراموش کرده و خوی حیوانی بر او چیره گشته و از آرزوهای محالش حرف می زند
      • حداد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        خاخام صحیح است یا حاخام؟
      • حاتم IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        8 1
        نتانیاهو کافر است/ تورات اجازه اشغال و قتل ملت فلسطین را نمی‌دهد
      • حداد ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        10 0
        یهود با صهیونیسم فرق میکنه
    • هانی ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      6 1
      صهیونیست از آمریکایی شیطانی تر، آمریکایی از صهیونیست شیطانی تر.
      • تامینی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        سلطه جهانی غربی از یهودیان کینه دارد بخاطر پیامبران یهود و از همه ادیان ابراهیمی کینه دارد برای منع جادو و برده داری ... نمی‌شود گفت مومن هستم به آفریدگار یکتا اما دنبال جن و جادو و رمالی رفت، یا سادیسم شکنجه و تجاوز و کودک آزاری داشت، یا حرمسرا باز کرد و همه را به زناکاری و خیانت به همسر تشویق کرد،
      • مشعوف IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 1
        تمام ادیان ابراهیمی باید اتحاد ابراهیمی علیه صهیونیزم تشکیل دهند مجمعی شبیه به سازمان ملل اما کارآمدی
      • دووید فلدمن ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        2 1
        قبل از تاسیس صهیونیسم، در فلسطین در صلح زندگی می‌کردیم و این ممکن است در آینده هم چنین باشد.
    • شوکران IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      گویا مستجاب الدعوه هم هستند!
      • تندر IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        2 0
        صهیونیست صد در صد از یهود نشأت گرفته. اعمال صهیونیست ها بیشتر از احکام یهود است.
      • محمدرضا فرزانه ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 2
        عجله نکنید شاهنامه آخرش خوش است ، مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ و مزدورانش خصوصا رژیم اشغالگر قدس
      • کیوان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        برای این نفرینها چقدر حقوق میگره؟نه نه بزرگ من با یکدهم حقوق ایشان خیلی بهتر وبیشتر نفرین میکنند!!
      • کوه تنها IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        0 5
        «اسحاق یوسف»؛ خاخام اعظم یهودیان سفاردی که نفرت از عرب‌ها را از پدرش به ارث برده است
      • جعفربرمکی ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        6 0
        شتر در خواب بیند پنبه دانه::: گهی لف لف خورد گه دانه دانه
    • ظهیر از فاریاب ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      7 1
      خدا دعاهای ما رو هم مستجاب نمیکنه چه برسه به شما خون ریز ها رو دیگه خخخ
      • تسخیری ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        یهود چنین احکامی ندارد
      • ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        با این حال همچنان خدای کر و کور و لال و بی دست و پا و بی واکنش خودشونو صدا میزنن و اونم همچنان واکنشی از خودش نشون نمیده و اینام همچنان دوستش دارن و بخاطرش دنیا رو بهم ریختن! میخوان واسش معبد بسازن قوربون صدقش برن! نظرات بیشتر
    • طوقانی از کاشان ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      صهیونیزم با تروریسم داعش یکیست،به دعای گربه سیاهه،یا همان تروریست صهیونیست هیچ بارانی نباریده و نخواهد بارید.
      • ایزد یار IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        گلوبالیسم و صهیونیسم جایی در جهان باقی نمیگذارن برای زندگی سالم معنوی، باید غرب و شرق بیدار و متحد شوند.
      • مظفری IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        1 3
        خب زمین دست آنهاست تا ظهور و زمان موعود.
      • محبت IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 1
        # مرگ بر آمریکا و اسراییل ....
      • کوشک IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        یهودیت یک دین است، فقط یک دین است که سیاست را شامل نمی‌شود. برعکس، صهیونیسم کاملا یک جنبش سیاسی است که مرتبط با ملی‌گرایی بوده و نماینده دین یهود نیست. متاسفانه، مردم فکر می‌کنند که معنی این دو مفهوم یکی است و تمام یهودیان از اسرائیل حمایت می‌کنند، اما حقیقت چنین نیست.
      • پرچم ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        ایرانیها بشنوند که این خاخام چه می گوید وقتی دور هم جمع می شوید ما فلان جارا می خواهیم چکار ویا مرزهای جغرافیایی اهمییت ندارد پس بشنوید واینگونه مطالب را بخوانید!
      • جمال قهرودی ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        «صهیونیسم» داعش دین یهود است
      • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        0 5
        آن شاالله به زباله دان تاریخ می‌پیوندند مایه ننگ بشر
    • زاهدی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      جالبه خداشون نه تو آلمان نازی صداشونو شنید ، نه تو بابل باستان موقع هجوم بخت النصر ، نه تو مصر باستان وقتی برده ی فراعنه بودن ، نه وقتی رومی ها به معبد دومشون حمله کردن ، نه زمانی که از ایران بهشون موشک شلیک شد. با این حال همچنان خدای کر و کور و لال و بی دست و پا و بی واکنش خودشونو صدا میزنن و اونم
      • لامرد ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        اصلا صهیونیسم یعنی افراط، یعنی بقیه انسان‌ها را حیوان دو پا دانستن. افراط که اعتدال‌سازی نمیشه. افراط حذف میشه تا اعتدال بیاد جاش. مثلا مدفوع که هر چی بشوریش تمیز و بهداشتی نمیشه. باید برطرفش کنی و جاشو بشوری‌.رژیم غاصب صهیونیستی از مدفوع هم نجس‌تره. دو دولتی مقدس؟! خدا شفات بده با این حسابی که روی
      • ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        برادر خداوند صدات و دعای همه بندگان خود را می شنود و اجابت می کنه. حتی یهود و صهیونیسم را.
      • چکمه ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        این که هدف اولیه تشکیل رژیم صهیونیستی بوده و هست و چیز تازه ای نیست شما باید روشنگری کنید برای مردم جهان و ایران که ایران دقیقا دارد با این هدف آنها مقابله می کند
      • چرتکه ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        5 0
        طرف را به ده را نمی دادند سراغ کدخدا را میگرفت تو همینکه با زور گرفتی توان نگاه داشتن شو نداری حالا بیشتر هم میخوای
    • ذکرگو ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      11 0
      باید مثل هیتلر که اینها رو خوب شناخت رفتار کرد باید مثل خودشان بیرحم بود
      • چکمه ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        موجودیت اسرائیل مصداق جنایت است
      • ابدی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        بالاخره هرچی نباشه اینها همدیگر رو بهتر از دیگران می شناسند.دریاب اون بدبختیهای فارسی زبانی که میاند ماله می کشن.
      • تامینی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 1
        مرگ بر یهود صهیونیست ‌که همه انسان‌ها را غیر خودش حیوان دوپا می‌داند. حتی اگر رریم غاصب صهیونیستی فلسطین را غصب نکرده بود، به خاطر این افکار شیطانی و نژادپرستانه افراطی باید از صفحه روزگار محو شود.
    • دادا ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      8 0
      باید به این نفرین بیولوژیک این خاخام اسرائیلی کمی دقت کرد ایران از هر لحاظ باید دقت بیشتری رو ی این کنه چون دشمن اگر حرفی زد یعنی انجام میده پس باید دستگاه‌های امنیتی خیلی مراقب این موضوع باشند ایران نه با دعا ونه با نفرین این خاخام سهیو نیست به پیشرفت رسیده بله خواست خداست که
      • کرد بچه ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        6 0
        خاخام یوسف به نفرت شدید از عرب‌ها و فلسطینی‌ها و اظهارات نژادپرستانه نسبت به آنها مشهور است.
    • وحید ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      روحش شاد آدولف هیتلر پیشوای بزرگ آلمان نازی
    • پطروس ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      احتمال اینکه یک مریضی در ایران منتشر کنند زیاده که بعدش بگن دعای مارا خداوند مستجاب کرده خلاصه از این بی همه چیزها هرچه بگی برمیاد همین کرونا هم کار اینا بود
    • سوره IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      این یعنی شروع یک جنگ بیولوژیک علیه ایران؟!
    • یاوری ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      دقیقا.... نکته بسیار مهمی بود...هوشیار باشیم
      • ناشتا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 1
        دنیای فردا دنیای فلسطین است
    • بصیری ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      دقیقا اشاره شده به جنگ بیولوژیک علیه ایران و ایرانیان و هم بیندازند گردن خدا که دعای ما را مستجاب کرده است،بسیار باید هوشمندانه رفتار کرد و ویروس فاو 1918را باید برای اسرائیل آماده داشته باشیم
    • لبخند IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      نه داداش به گفته سگ بارون نمیاره اولا این دعا نیست نفرین کردن دوما کسانی که برای دیگران آرزوی مرگ میکنن شک نکنید به خودشون بر خواهد گشت.
    • افرا ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      اخه بچه کش کثیف، اگر خداوند به دعاهای تو گوش می داد باید اول از خداوند می خواستید که یک عقل سالم به شماها میداد.
      • گوته IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        2 1
        عوادیا یوسف در ژوئن ۲۰۲۱ اظهار داشت که علوم و ریاضیات «چرند» است و دانش آموزان فقط باید تورات بخوانند.ان شاالله عذاب تو زیادتر بشه
    • الناز شکری ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      ای خالق جهان مهاجران یهودرا هم که به ناحق سرزمین فلسطینی ها را غصب کرده اندمثل گذشته درسراسر جهان پراکنده و پاره پاره شان بگردان! هرآبی که دراین سرزمین خورده اند برآنها حرام کن!
      • ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        4 0
        هم مسلمانان، هم مسیحیان و هم یهودیان بخش از جمعیت بومی فلسطین هستند و جنبش صهیونیسم از مردم یهود نمایندگی نمی‌کند.
    • نادر546 IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      بیشتر شبیه دعاهای بچه ها بود که برای بستنی دعا میکنن
    • مبصر IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      چه جالب بعد میگن همنوعت را مثل خودت دوست بدار ، اینم دستورات تورات!!!!، اخرین دستور در عرفان یهود کابالا
    • کلانتر ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      14 0
      در کتب مذهبی یهود تمامی غیر یهودیان را حیواناتی پست معرفی کردند که باید همچون بردگان یهود در خدمت یهود و اهداف یهود باشند
    • گل سرخی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      به خداما ایرانیان برحقیم زیرادشمنان خدا با ما دشمنند از التماس دعاش خندم می گیره خداشیعیان را برای ظهور آقاحفظ کند
    • پرستو IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      باید هوشیار باشیم این موش های کثیف حملات پنهانی بیولوژیکی به ملت و کشورمان تدارک ندهند
    • فریبا مومنی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      در بین یهودیان مومنانی هم هنوز هستند طبق آیه قرآن کریم که می‌فرماید البته اهل کتاب همه اینطور نیستند و در بینشان مومنانی وجود دارند که شبها نماز برپا می‌کنند و آیات خداوند را میخوانند
      • محمد محسن فایضی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        1 5
        فریبا خانم///صهیونیست ها فقط یهودی نیستند. صهیونیست مسیحی داریم. صهیونیست عرب هم داریم. صهیونیست داخلی هم داریم
    • ضمیر دل IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      به مسیحی ها هم رحم نمی کنند. متاسفم مرگ بر اسرائیل
    • ثریا عالی نسب از کردکوی ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      این شاالله اسرائیل نابود شود خودش زیاد خرابکار است
      • نبیل باهویی ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        ویرانی غزه، دلیل موجهی نزد جهانیان برای نابودی کامل و محو رژیم غاصب صهیونیستی است صهیونیست احمق گوش‌دراز
    • فاطمه کربکندی ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      9 0
      از کجا معلوم شاید دعا کردن و نماز خواندن اجابت شدن
    • فدایی ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      14 0
      عین سگ از ایران قهرمان میترسند و خواب راحت واسشون حروم شد
    • غلامرضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      خداوند خودت رو نابود کنه فرزند نامشروع اسرائیل.اونی که باید نماز و دعاش اجابت بشه ما هستیم نه شما.
    • عرب اهواز ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      خدا نسل ما و شما و هرچه بشر در دنیاست برداره که فقط شیطان ما را شناخت چه بودیم ما در میان فرشتگان همان بهتر که از آنجا رانده شدیم بدترین عناصر که خدا ساخت
    • عبودی ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      لطف الهی در جواب دعاها و استغاثه های مردم مسلمان بود که این گونه لرزه بر اندام خاخام صهیونیست کودک کش انداخته.
    • هانیه ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 2
      خانم خاخام شما مثل موش از لشگریان اسلام می‌ترسید چیزی از عمر کثیفتان باقی نمانده ،آماده نابودی باشید
    • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      شما نماز بخوانید و دعا کنید ما هم نماز می خوانیم و دعا می کنیم
    • پسر وطن پرست IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      فقط هیتلر اینارو میشناخت
    • خامه فروش ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      خاخام یهودی خفه شو ،بترس و با همین ترس بمیر.
    • حیدرعلی ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      برای نابودی اسرائیل دعا میکنیم
    • حاج رزاق IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      نماز وحشت بخونید احمقا
    • حزب الله IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      الیس الله به صبح قریب،منتظر باشید که ماهم منتظریم
    • جماعت منتظر IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      حسن فعلی برای کسی که حسن فاعلی داره جواب میده بیخود زور نزن خاخام یهودی جان
    • جبار زمانه IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      گفته واسه نابودی برنامه هسته ای ایران نه ایران
    • طوقانی از کاشان ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      شاید 2020 شروع درگیری ها و 2024 خاتمه و نابودی باشه...هوم؟
    • زاری ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      به گفته گلزارسون، راه حل توبه است و او به مواردی دیگر از کدهای پیشگویانه در تورات اشاره كرد كه به "توبه" و "مسیح" اشاره داشتند.
    • رستم زابل IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      بهترین کار این است که به دو پیامبر بعد از موسی ( ع) ایمان بیاورید ، چرا اینقدر اصرار دارید که افکار و اطلاعات خود را به روز نکنید ، قرآن آخرین نامه ای است که آفریدگار جهان برای شما نوشته ، عقل حکم می‌کند که آخرین نامه را باز کنید و بخوانید
    • رضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      انشا الله بزودی نسل خاخام های پلید مثل دایناسورها منقرض می شود
    • داود نعمت پور ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      نابودی یهودیان صهیو نیست کافر نزدیک هست شک نکنید که این وعده صادق الهی هست که بد ست ذات اقدس باریتعالی نابود خواهی شد و خداوند خشم خود را بر روی آمریکا ورزیم صهیو نیستی نازل خواهد کرد تا به زباله دان تاریخ بپیوندند....
    • وادانی ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      اینکه محاصره شدن درست، ولی چرا از دریا فرار کنن؟؟؟مگه با هواپیما نمیشه فرار کرد؟؟؟
    • ورداورد ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      کی گفته باید از بین برید. فقط مثل انسان زندگی کنید. ظلم نکنید خانه ها را خراب و تصرف نکنید. حقوق برابر با فلسطینی ها و ساکنان اصلی داشته باشید. شهرهایی که تصرف کردید بیرون برید. شهرک سازی ها را متوقف کنید و یک کلمه خود را نژاد برتر ندونید
    • وزارت ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      از بس هدایت ناپذیر بودند ، بزرگترین و مادی ترین معجزات و بیشترین معجزات برای یهود آمد ولی به فرموده قرآن دریغ از هدایت !!!! هنوز هم در گمراهی و ظلالت هستند این قوم مگر عده قلیلی از یهودیان
    • پندار ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      2 0
      به امید خداوند این بار چنان وحشت زده و هراسان فلسطین را ترک خواهید کرد که دنیا به شما بخندد
    • پرچم IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      متاسفیم که رهبران غربی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند
    • رفاه IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      بهترین وصف حال این موجودات کثیف سوره جمعه است که بخوبی این حیوانات را رسوا میکند
    • راحله موصلی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      خدابیامرزه هیتلر رو دنیا جای بهتری میشد و گرانی و تورم و فقر و جنگ از سراسر کشور ها از بین میرفت اگر هیتلر موفق میشد
    • داودی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      این کتثافت ها نفس کشیدن هم براشون حرومه حتی قاچاق کودک هم تو دنیا دست ایناست
    • دانا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      غرب توسط رفتارهای خودش نابود خواهد شد
    • ویراژ IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      خدا لعنتت کنه ، نمیگی خانواده نشسته اینجا ؟! حالا واجب بود اسامی نحس شون را یکی یکی بیاری
    • ویراژ ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      طبق فرموده معجزه جاوید؛ "قرآن"؛ یحرفون الکلم عن مواضعهم. یهودی های رذل و پست، استادِ تحریف کلمات هستند و بازی با کلمات را خوب بلدند چون پوچ و و توخالی هستند فقط حرافی میکنند و باجگیری
    • شاملو IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      صهیونیسم یعنی اوج هرزه گی و بر علیه خدا بودن
    • شاهانی ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      صهیون ها وخاخام های یهودی در اسراییل کثیف ترین موجودات روی زمین هستن
    • سالار دریا ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      اطلاع رسانی خیلی دقیقی !!! بود.
    • سرداب IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
    • یشنا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      مقاله خوبی بود اما تا اونجایی که میتونید باید از این مقالات بیشتر کار کنید و بیشتر در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.یک نکته هم اینکه نمیشه بخاطر کثافت بازی و جنایت کاری قسمت قابل توجه ایی از از یهودیان، تمام یهودیان را یک کاسه کرد.یهودیانی هم داریم که مومن هستند و مخالف اسرائیل.باید آنها را جذ
    • یغما IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 0
      چند فراز از کناب ضاله ای که دست کثیف صهیونیسم یهود به نام خدا به خورد یهود تلمودی میدهد بیآورید ، مثل کشتی گرفتن داوود،ع، با خدا، و شکست خوردن خدا در مرتبه دوم!!! و تقلب زدنش!!!
    • یه روز خوب ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      این خام خام یادش رفته که خداوند به یهودیان ربا خور وفاسد را مفسدان روی زمین یاد کرده و عذاب الیم را در انتظار آنها و جایگاه ابدی را ظلمت قید کرده است.
      • پوریا مردانی ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
        3 0
        او در یکی از دروس دینی خود گفته: «عرب‌ها سوسک هستند، باید همه آنها را کشت و نابود کرد» و آنها را بدتر از «مارهای سمی» توصیف کرد. کتاب های او در میان بخش‌های بزرگی از یهودیان سفاردی در اسرائیل و جهان جز کتب ضروری محسوب می‌شود. او برنده جایزه توليدانو از شورای دینی تل آویو و همچنین جایزه راو کوک برای
    • بیدل IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      مواظب تاریخ سازی خاخام ها برای کشورمان باشید رژیم صهیونیستی همراه با انگلیس اینها می‌خواهند ایران رو جوری جلوه بدن که یهودی ها در این فلات سکونت داشتند
    • بجنورد قهرمان IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      اسرائیل برای همیشه نابود شد وغیرممکنه ترمیم بشه
    • برکه IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      چه دنیای زیبایی بشه، دنیای بدون این صهیونیست ها ی کثافت. دنیای بدون توطئه، بدون ترور، بدون جنگ، بدون سایتهای مستهجن.
    • لیلی افاضلی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      خدا دنیا رو از شر این قوم فاسد نجات بده
    • ارغنون IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      لعنت خدا بر اینها خدابیامرزه هیتلر رو
    • ابدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      جالبه مرتب میگن کتاب پروتکل های علمای یهود ساختگی هست ولی خط به خط اون رو دارن اجرا می کنند. حتی اگر این کتاب ساختگی باشد نویسنده شناخت خوبی از واقعیت های صهیونیسم داشته
    • احمدآقامون IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      آنچه در غزه می‌گذرد کار خود شیطان است
    • گرداب IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      این خاخام اعظم گور به گور شده به صدور فتواهای افراطی علیه عرب‌ها و فلسطینی‌ها شهرت دارد و خواستار تبعید فلسطینی‌ها و همه غیر غیریهوددیان به خارج از اسرائیل شد، وی همچنین خواستار اعدام میدانی مبارزان مقاومت فلسطینی به جای زندانی کردن آنها بلافاصله پس از دستگیری است.
    • چوپان ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      خیلی صریح و ساده میگه اگر دشمن نداشته باشیم، خودمون چنان با هم درگیر میشیم که از داشتن دشمن بدتره و وجود دشمن هست که ما رو یکپارچه کرده.پاراگراف آخر رو بخونید.
    • حسین IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 0
      فقط حرف و شعار اگر میشه لطفا اسراییل رو سریعتر نابود کنید کمتر حرف بزنید مرگ یکبار شیون یکبار