۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۹

رییس شورای شهر شیرینو:

مشکلات آب محله سهیل در «شیرینو» پس از مدت‌ها حل می‌شود

مشکلات آب محله سهیل در «شیرینو» پس از مدت‌ها حل می‌شود

بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر شیرینو گفت: آب محله سهیل در شیرینو پس از مدت‌ها انتظار و مشکلات فراوان در مسیر رفع مشکل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بهمنی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر فرمانداری کنگان، بخشداری سیراف، اداره کل آبفای استان، اداره آبفای شهرستان و همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شیرینو و همچنین تعامل سازنده مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی، آب محله سهیل به صورت جدید تأمین خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو افزود: با اتصال شبکه توزیع آب این محله به شرکت آب شرین کن نور، از زیر مجموعه‌های سازمان منطقه ویژه، مشکلات افت فشار و کمبود آب در این منطقه به طور کامل حل خواهد شد.

وی گفت: این تحولات به طور خاص به افت فشار و کمبود شدید آب در محله سهیل، که ناشی از افزایش جمعیت کارگری شهر شیرینو بوده، پاسخ خواهد داد و مطالبه به حق ساکنان این محله پس از چندین سال به تحقق خواهد پیوست.

بهمنی همچنین از تمامی افرادی که در این مسیر تلاش کردند، به ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیرعامل پتروشیمی مروارید، فرماندار کنگان و بخشدار سیراف، تقدیر و تشکر کرد و گفت: این اقدام امید به بهبود وضعیت آب‌رسانی به این محله را در دل ساکنان آن زنده کرده است.

کد خبر 6187378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha