۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۱۱

معاون راه و شهرسازی خوزستان:

پل سابله در محور اهواز - چذابه به بهره‌برداری رسید

پل سابله در محور اهواز - چذابه به بهره‌برداری رسید

اهواز - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل و بهره‌برداری از پل سابله در محور اهواز _ چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان بهرامی دوشنبه شب با اشاره به اینکه محور اهواز به سوسنگرد به چذابه (محور طریق الحسین) یکی از محورهای مهم و استراتژیک استان در خصوص حمل کالا از طریق پایانه چذابه و جابه‌جایی زوار اربعین و کاروان‌های راهیان نور است، اظهار کرد: طول کل این محور ۱۱۵ کیلومتر است که تاکنون بیش از ۹۵ درصد آن چهار خطه و زیر بار ترافیک رفته است.

وی از تکمیل و بهره‌برداری پل سابله در این محور به طول ۴۰ متر خبر داد و افزود: راه‌های دو طرف این پل به طول یک هزار و ۴۰۰ متر آسفالت و به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین پل حمیدیه پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دارد و در حال انتقال و نصب شاه‌تیرها در محل پل هستیم. این پل طبق زمان‌بندی انجام شده تا آخر مردادماه ۱۴۰۳ به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهرامی اضافه کرد: همچنین پل کمربندی سوسنگرد دارای پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی است و تا اربعین سال آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی اظهار کرد: پل بستان نیز با تأمین زمین و تحویل آن به پیمانکار، عملیات اجرایی آن شروع شده است و طبق زمانبندی انجام شده تا اربعین ۱۴۰۴ زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ۱۰ پروژه فعال در این محور خبر داد و گفت: اکثر این پروژه‌ها از محور بستان به سمت چذابه است و طبق تعهدات تعریف شده تا انتهای ماه جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 6187386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اهوازی ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      15 6
      هر خدمت و خدماتی در طول مسیر اهواز به مرز چذابه انجام شود و برای تسهیل و راحتی زائران و مردم دشت آزادگان باشد بدون شک مورد رضای خداوند متعال خواهد بود.
    • Fash ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      5 0
      ساکن همین منطقه هستم به هیچ وجه چنین پلی ساخته نشده
    • ES ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 1
      من اهل بستان ۱۰ کیلومتری پل سابله ،فقط اسفالت شده و هلالی شکل بالایی اصلا وجود ندارد،ولی بازم دستت همه مسولین درد نکند و خدا قوت میگم.
    • ahmad taheri ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      1 1
      خودم از اهالی بستان هستم الان محور بستان سوسنگرد خیلی خوب شده
    • فاخر بوعذار ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      0 0
      بخدا دروغه اصلا همچون پلی نیست فقط این ور واون ور پل قدیمی کمی آسفالت ریختن