۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۶

درویش پور مطرح کرد؛

۴۸۰۰ نفر، نامزد ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر شدند

۴۸۰۰ نفر، نامزد ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر شدند

معاون امور حقوقی و استان‌های جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر، از تأیید صلاحیت بیش از ۴۸۰۰ نامزد انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش‌پور، معاون امور حقوقی و استان‌های جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۱۹ مردادماه امسال ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر برگزار می‌شود، گفت: طبق اساسنامه و دستورالعمل جمعیت هلال‌احمر، ۶۴۴ هزار و ۹۲۵ نفر از داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر واجد شرکت در ششمین دوره انتخابات هستند.

وی ادامه داد: در ۴۱۵ شهرستان کشور، ۴ هزار و ۸۲۹ کاندید انتخاباتی جزو واجدین شرایط قرار گرفته‌اند.

درویش‎‌پور با بیان این که جمعاً ۷۳۵ صندوق اخذ رأی برای دریافت رأی اعضای جمعیت هلال‌احمر در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۳۸ صندوق رأی اصلی و ۲۹۷ صندوق رأی فرعی، برای انتخابات مجامع در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، مرحله اول انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها و در ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود و پس از آن، انتخابات استانی و سپس انتخابات مجمع کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در شورای نظارت شهرستان و با حضور رئیس هر شعبه با استعلام ۴ گانه حراست جمعیت هلال‎‌احمر بررسی شده است.

کد خبر 6187519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha